کد خبر: 26744
A

وزیر پیشنهادی دفاع: ایران برنامه‌های روشنی را برای مقابله با تروریسم ارائه کرده است

وزیر پیشنهادی دفاع : برنامه‌ام برای اداره این وزارتخانه در همه حوزه‌های کاری ارائه شده و در فرصت کوتاهی که داشتم با ستاد کل نیروهای مسلح نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وزیر پیشنهادی دفاع: ایران برنامه‌های روشنی را برای مقابله با تروریسم ارائه کرده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ امیر سرتیپ حاتمی در گفت‌وگو با صداوسیما، افزود: نمایندگان مجلس شبانه روز در حال بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی هستند و من برنامه‌ام را برای اداره وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رئیس جمهور و امروز به نمایندگان مستقل مجلس ارائه کردم.

وزیر پیشنهادی دفاع افزود: برنامه‌ام برای اداره این وزارتخانه در همه حوزه‌های کاری ارائه شده و در فرصت کوتاهی که داشتم با ستاد کل نیروهای مسلح نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی همچنین در گفت‌وگویی دیگر با بیان اینکه ایران برنامه‌های روشنی برای مقابله با تروریسم ارائه کرده است، گفت: اولویت اصلی وزارت دفاع تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور است.

حاتمی تصریح کرد: برنامه‌ای که آماده شده برنامه‌ای کاربردی، واقعی و هماهنگ است و این برنامه به محض تایید مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اولویت‌ها متناسب با ظرفیت‌های وزارت دفاع تعیین می‌شود، اظهار کرد: قطعا اولویت نخست وزارت دفاع تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور است.

وزیر پیشنهادی دفاع افزود: با توجه به تهدیدات تروریستی در منطقه، جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های روشنی را برای مقابله با تروریسم ارائه کرده است.

وی گفت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح اولین بخشی بودند که صبح پس از پیروزی انقلاب مورد تحریم دشمن قرار گرفت.

حاتمی ادامه داد: امروز این تحریم‌ها تبدیل به فرصتی مغتنم شده تا در شرایط موجود، ایران با اتکا به توانایی داخلی کشور و قدرت گسترده‌ای که وجود دارد برنامه‌های خود را به پیش می‌برد.

وی افزود: عقبه بنیه دفاعی کشور متکی به مردم است و ظرفیت داخلی می‌تواند تحریم‌های دشمن را خنثی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر