کد خبر: 26783
A
سبحانی فر عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی رای اعتماد نمایندگان مجلس دهم را کسب می کند/ عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است

سبحانی فر عضو فراکسیون امید: به عقیده من رحمانی فضلی می تواند رای اعتماد نمایندگان مجلس دهم را کسب کند رویکردها در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور مثبت است.

رحمانی فضلی رای اعتماد نمایندگان مجلس دهم را کسب می کند/ عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع  است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، قرار است روز سه شنبه نمایندگان مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی روحانی بررسی و در جلسه رای اعتماد نظر خود را اعلام کنند.

معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دوره های گذشته داشته است.

رمضانعلی سبحانی فر عضو فراکسیون امید در پاسخ به دیده بان ایران؛ درباره عملکرد وزیر پیشنهادی کشور گفت:

جناب آقای رحمانی فضلی چهار سال وزیر کشور بودند در طول یک دوره گذشته عملکرد مطلوبی در برقراری امنیت و برگزاری انتخابات داشتند. رحمانی فضلی در دوره فعالیت خود چهار انتخابات (انتخابات مجلس، خبرگان، ریاست جمهوری و خبرگان ) را با سلامت برگزار کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  گفت: به عقیده من رحمانی فضلی می تواند رای اعتماد نمایندگان مجلس دهم را کسب کند رویکردها در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی  رئیس جمهور مثبت است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم گفت: امیدوارم وزیر کشور در صورت کسب رای اعتماد نقاط ضعف عملکرد خود را در وزارت کشور بر طرف و نقاط قوت را بیش از پیش تقویت کند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر