کد خبر: 26842
A
محمد رضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در گفتگو با دیده بان ایران؛

عملکرد رحمانی فضلی نسبتاً از مقبولیت برخوردار است/ شخص رئیس جمهور علاقه به حضور دوباره رحمانی فضلی در راس اداره وزارت کشور را دارد

محمد رضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس : به طور کلی می توان گفت که عملکرد وزارت کشور در عرصه سیاست داخلی نسبتاً مناسب بوده است البته گفتنی است در این بین یک سری محدودیت و کم و کاستی هایی را رئیس جمهور و یک سری را وزیر کشور داشته است ولی در هر صورت بنده معتقدم شخص رئیس جمهور نیز علاقه به حضور دوباره رحمانی فضلی در راستای اداره وزارت کشور را دارد.

عملکرد رحمانی فضلی نسبتاً از مقبولیت برخوردار است/ شخص رئیس جمهور علاقه به حضور دوباره رحمانی فضلی در راس اداره وزارت کشور را دارد

دیده بان ایران: پس از معرفی مجدد عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دست به انتقاد از وی و عرصه سیاست داخلی کشور زده اند و بخشی از مجلس دهم نیز از عملکرد 4 ساله رحمانی فضلی راضی و خشنود هستند. 

در تشریح عملکرد وزارت کشور در عرصه سیاست داخلی در دولت یازدهم محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: من به لیست کابینه معرفی شده از سوی روحانی نمره پانزده می دهم.  بخشی از وزرای معرفی شده عملکرد بسیار خوب، برخی نسبتا  مناسب و برخی دیگر نیاز به تجدید نظر دارند. این انتخاب به عهده نمایندگان  فراکسیون هاست. اکنون نمی توان در مورد نظر فراکسیون ها نظر قطعی داد به هر حال نظر فراکسیون  امید در خصوص وزرای پیشنهادی رسما اعلام می شود.

 به طور کلی می توان گفت که عملکرد وزارت کشور در عرصه سیاست داخلی نسبتاً مناسب بوده است البته گفتنی است در این بین یک سری محدودیت و کم و کاستی  هایی را رئیس جمهور و یک سری را وزیر کشور داشته است ولی در هر صورت بنده معتقدم شخص رئیس جمهور نیز علاقه به حضور دوباره رحمانی فضلی در راس  اداره وزارت کشور را دارد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم شورای اسلامی افزود: البته اظهارات بنده به معنی مخالفت با آقای رحمانی فضلی نبوده و نیست و اخذ رای اعتماد به رحمانی فضلی بر عهده نظر اعضای مجمع فراکسیون پس از بررسی برنامه ها و صلاحیت وی، بستگی دارد. 

 

عضو فراکسون امید در رابطه با عملکرد وزارت خارجه کشور بیان کرد: عملکرد وزارت خارجه کشور به خصوص شخص آقای ظریف در دولت یازدهم از مقبولیت خاص و عام برخوردار است. ولی لازم است آقای ظریف در صورت اخذ رای اعتماد به اعضای وزارت خاره توجه و رسیدگی بیشتری نمایند تا کم و کاستی در این بین پیش نیاید. 

نماینده مردم اردکان در پایان خاطرنشان کرد: حق نمایندگان مجلس این است که اقدام به بررسی تمامی سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی نمایند. همچنین نمایندگان تمامی محدودیت ها و ممنوعیت ها را درک کرده و سعی می کنند که به اشخاص مصلحت نظام رای اعتماد دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر