کد خبر: 26887
A
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت و گو با دیده بان ایران:

عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است/ برخورد رحمانی فضلی با احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد خوب بوده است

رحمانی فضلی در حد وسع خودش کارهای خوبی انجام داد با مسائل فراجناحی برخورد کرد عملکرد ایشان در برگزاری انتخابات و مدیریت بحران مثبت و قابل قبول بود. به خاطر محدودیت های که وجود دارد نتوانست یکسری از کارها را انجام دهد و برای همین انتقاداتی به عملکرد ایشان وارد می شود. برخورد رحمانی فضلی با احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد خوب بوده است.

عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است/ برخورد رحمانی فضلی با احزاب، تشکل ها  و سازمان های مردم نهاد خوب بوده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

برخی از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند

سید راضی نوری عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان  در مجلس دهم در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

 

رحمانی فضلی در حد وسع خودش کارهای خوبی انجام داد با مسائل فراجناحی برخورد کرد عملکرد ایشان در برگزاری انتخابات و مدیریت بحران مثبت و قابل قبول بود. به خاطر محدودیت  های که وجود دارد نتوانست یکسری از کارها را انجام دهد و برای همین انتقاداتی به عملکرد ایشان وارد می شود. برخورد رحمانی فضلی با احزاب، تشکل ها  و سازمان های مردم نهاد خوب بوده است. انتظار داریم با مجموعه نمایندگان مجلس تعامل بیشتری داشته باشد برخی از مدیریت ها ضعیف بوده که باید کارآمد تر شود. دغدغه رهبری و مردم اقتصاد مقاومتی بهتر است با ایجاد کارگروه های تخصصی و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری به این حوزه بیشتر ورود کنند و مسائل و مشکلات مردم را در تولید و اشتغال بهبود بخشند.

نماینده شوش در ادامه افزود: قدم های بسیار مهمی در مبارزه با قاچاق، تقویت نیروی  انتظامی برداشته شده اما برای اینکه کارنامه موفق تری داشته باشد باید از تجارب چهار سال گذشته استفاده کنند. مسائل و مشکلات شهری و روستاها از طریق فرمانداران پیگیری کنند تا با ایجاد فضای مناسبی رضایت هر چه بیشتر مردم حاصل شود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر