کد خبر: 27046
A
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی در مسند وزارت کشور نمره قبولی می گیرد

سید جواد حسینی کیا دبیر کمیسیون صنایع و معاون مجلس:رحمانی فضلی در برگزاری انتخابات نمره قابل قبولی داشته اند.عملکرد هر شخصی در چارچوب وظایفش از یک سو و از طرفی شرایطی که در آن قرار گرفته باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. رحمانی فضلی در حوزه اختیاراتش عملکردشان قابل قبول است.

رحمانی فضلی در مسند وزارت کشور نمره قبولی می گیرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن خود را حامی دولت می داند. چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

 

سید جواد حسینی کیا دبیر کمیسیون صنایع و معاون مجلس در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

عملکرد هر شخصی در چارچوب وظایفش از یک سو و از طرفی شرایطی که در آن قرار گرفته باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. رحمانی فضلی در حوزه اختیاراتش عملکردشان قابل قبول است.

نماینده سنقر در ادامه افزود: رحمانی فضلی در برگزاری انتخابات نمره قابل قبولی داشته اند. نمی گویم همه عملکرد ایشان عالی بوده است عملکرد ایشان دارای ضعف هایی هم بوده است اما در مجموع ایشان در مسند وزارت کشور نمره قبولی می گیرند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر