کد خبر: 27210
A

نقوی‌حسینی: نظر فراکسیون‌های سیاسی مجلس بر روی آرای نمایندگان تاثیرگذار بود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه رویکرد فراکسیون‌های سیاسی مجلس به وزرای معرفی شده مثبت بود، گفت که نظر سه فراکسیون مجلس در تصمیم‌گیری نهایی نمایندگان بیش از ۵۰ درصد تاثیرگذار بود.

نقوی‌حسینی: نظر فراکسیون‌های سیاسی مجلس بر روی آرای نمایندگان تاثیرگذار بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی حسینی در ارزیابی از رای اعتماد نمایندگان به وزرای دولت دوازدهم گفت: هر سه فراکسیون سیاسی مجلس نظر مثبتی به دولت داشتند که همین رویکرد مثبت باعث شد که وزرای معرفی شده رای اعتماد بالایی بگیرند و تنها یک وزیر نتوانست اعتماد نماینداگان را جلب کند.

وی با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی با رویکرد مثبت و نگاه کمک به دولت صلاحیت وزرا را بررسی کرد، افزود: تاثیرگذاری فراکسیون‌ها در این دوره نسبت به دوره های گذشته بیشتر بوده به طوری که می‌توان تخمین زد نظر فراکسیون‌ها بیشتر از ۵۰ درصد بر روی آرای نمایندگان تاثیرگذار بود.

نقوی‌حسینی در عین حال گفت: وزیری که نظر مشترک دو فراکسیون را به همراه داشت توانست رای بالایی کسب کند و یا وزیری که دو فراکسیون با او مخالف بودند نتوانست ار مجلس رای اعتماد بگیرد که این همه نشان از تاثیرگذاری نظر فراکسیون ها دارد. البته با توجه به این موضوع که همه فراکسیون‌ها معتقد بودند وزرا باید رای بالا بیاورند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر