کد خبر: 27672
A

خواسته‌های فاطمه حسینی از رییس‌جمهور و ۳ وزیر کابینه

نماینده مردم تهران در مجلس بر اجرای دستورالعمل رییس‌جمهور مبنی بر بکارگیری زنان فرهیخته و متخصص در معاونت وزارتخانه‌ها و ارتقاء جدی جوانان شایسته در سطوح مدیریتی وزارتخانه‌ها تاکید کرد.

خواسته‌های فاطمه حسینی از رییس‌جمهور و ۳ وزیر کابینه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیده فاطمه حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای دولت، در تذکری به وزرای کشور و دفاع خواستار تسریع در ابلاغ آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین مرتبط با معافیت و کسری خدمات فرزندان ایثارگران و جانبازان شد و گفت: با وجود گذشت حدود شش ماه این آیین‌نامه‌ها هنوز ابلاغ نشده است.

وی خطاب به وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی، متذکر شد: تدوین آیین‌نامه نحوه تبلیغات برای ارائه خدمات پولی و بانکی بر اساس ماده ۱۴ قانون برنامه ششم که از مهلت قانونی تدوین آن می‌گذرد ضروری است. می‌دانیم که منشاء بسیاری از نابسامانی‌ها به ویژه در بازار متشکل غیرپولی همین مسئله است. ضروری است این آیین‌نامه براساس قانون برنامه ششم تدوین شود تا دیگر شاهد ضرر و زیان مردم نباشیم.

نماینده مردم تهران  در مجلس خواستار اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری برای همترازی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با شاغلان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر