کد خبر: 30635
A

قمی: وزارت کشور استاندارانی معرفی می‌کند که به پیشبرد سیاست‌های دولت کمک کنند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استانداران نمایندگان دولت در استان‌ها هستند، گفت: به نظر می‌رسد استانداران به گونه ای انتخاب می‌شوند که بتوانند سیاست‌های دولت را در استان خود پیاده کنند. در واقع وزارت کشور استاندارانی معرفی می‌کند که به پیشبرد سیاست‌های دولت کمک کنند.

قمی: وزارت کشور استاندارانی معرفی می‌کند که به پیشبرد سیاست‌های دولت کمک کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد قمی با بیان اینکه وزارت کشور متاثر از سیاست‌های دولت، استانداران را به هیات دولت معرفی می‌کند اظهار کرد: بعد از بررسی‌های لازم انتصاب استانداران در هیات دولت انجام می‌شود. البته مساله ای هم وجود دارد مبنی بر این که ممکن است برخی از نهادها، مقامات و صاحب نفوذان محلی با سیا‌ست‌های دولت همخوانی نداشته باشند و بنابراین مشکلی در انتخاب استانداران ایجاد شود.

وی همچنین افزود: در این شرایط دولت و وزارت کشور باید تلاش کنند که این تعامل با این مقامات محلی برای انتخاب استانداران برقرار شود زیرا به وحدت و هماهنگی در سطح استان‌ها به پیشبرد امور استان‌ها کمک می‌کند.

این عضو فراکسیون امید با تاکید بر این وزارت کشور 80درصد در انتخاب استانداران متناسب با معیارهایی که مطرح شده عمل کرده است، گفت: وزیر کشور عضوی از دولت است و بنابراین طبیعی است که سیاست‌های وزارت کشور با دولت همخوانی داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر