کد خبر: 30845
A

مدیر روابط عمومی مجلس :مجلس از ارتباط میان رسانه ها با این قوه استقبال می‌کند

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه مقننه از حضور تمام رسانه های مجوزدار در جلسات مجلس استقبال می کند.

مدیر روابط عمومی مجلس :مجلس از ارتباط میان رسانه ها با این قوه استقبال می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی کیایی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در ارتباط با حواشی مربوط به پرونده سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد، اظهار کرد: درباره این پرونده ریاست محترم مجلس نظرشان را روشن بیان کردند. کمیسیون شوراها هم که در مجلس وظیفه تخصصی اش پیگیری این موضوع است اعلام کرده که این پرونده را پیگیری خواهد کرد. به نظر می رسد با تعاملی که در شورای نگهبان در حال انجام است به زودی نتیجه این پرونده مشخص خواهد شد.

وی در ارتباط با ضرورت تعامل میان رسانه ها و قوه مقننه نیز گفت: یکی از مهمترین وظایف اداره فرهنگی و روابط عمومی مجلس، ایجاد تعامل با رسانه ها است. رسانه ها هم به جهت اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از نهادهایی است که محل حضور شخصیت های سیاسی کشور است خواهان حضور در جلسات عمومی اش هستند.

کیایی خاطرنشان کرد:  تلاش می‌کنیم تا تمام رسانه های مجوزدار بتوانند آزادانه به بهترین نحو اخبار قوه مقننه را منعکس کنند. ما هیچ منعی برای حضور رسانه های مجوزدار که خواهان حضور در مجلس هستند نداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر