کد خبر: 31645
A

ابراز همدردی امام جمعه شهرکرد با خانواده های داغدیده زلزله کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پی وقوع زلزله در کرمانشاه با خانواده های داغدیده از این مصیب ابراز همدردی کرد.

ابراز همدردی امام جمعه شهرکرد با خانواده های داغدیده زلزله کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام با صدور پیامی تاکید کرد:خبر زلزله غرب کشور، ایران اسلامی را در سوگ و غم از دست دادن هموطنان نشاند، این حادثه و امثال آن بقطع از آزمونهای بزرگ پروردگار متعال است، صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به آسیب دیدگان، مشارکت همگانی در بازسازی مناطق ویران شده، از عوامل موفقیت در این آزمون الهی است.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان و کسانی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند برای جان باختگان غفران واسعه الهی مسألت دارم، امید است با صبر و شکیبائی و با کمک و همدردی و مساعدت همگانی قدری از آلام هموطنان آسیب دیده کاهش یافته و از اجر وافر برخوردار شوند.

امام جمعه شهرکرد در این پیام تاکید کرده است: هم استانیهای در استان پرمهر چهارمحال و بختیاری می توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را در شهرکرد به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و در دیگر مناطق به محلهای اقامه نماز جمعه تحویل دهند.

زلزله یکشنبه شب در منطقه غرب کشور با هفت و سه دهم ریشتر باعث کشته شدن بیش از 300نفر در استان کرمانشاه شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر