کد خبر: 31747
A

نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس: حداقل سه تا چهار سال بازسازی داریم

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: باید یک ردیف در بودجه برای احیا زیرساخت‌های کرمانشاه گذاشته شود، زیر ما حداقل سه تا چهار سال بازسازی داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش خبرنگار ایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: مردم زلزله‌زده مشکل چادر، آب و غذا دارند. ما مدیریت مبدا داریم اما مدیریت مقصد نداریم و‌ کالاها به دست مردم نمی رسد.

وی افزود: دو شهر ریجاب و دالاهو‌ نیز مشکل قطع آب دارند.

این‌نماینده مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور، تاکید کرد: باید از رئیس جمهور بخواهیم برای بازسازی منطقه خصوصا در بودجه امسال که کلیات آن تصویب شده ردیفی برای بازسازی تعیین شود.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: مشکل دیگر تخریب بیمارستان اسلام آبادغرب و مسکن‌های مهر است که عمر زیادی ندارند، اما تخریب شدند.

وی افزود: بیمارستان قبلی اسلام ابادغرب ۳۰ سال قبل ساخته شده بود اما خراب نشد، ولی بیمارستان جدید دچار تخریب شد و تخت‌های آن تخلیه شد .

این نماینده مجلس تاکید کرد: چرا باید چنین ساختمان‌های غیرمستحکمی ساخته شود؟

در ادامه احمد صفری نماینده کرمانشاه در مجلس نیز از عدم پوشش مناسب زلزله کرمانشاه در رسانه ملی انتقاد کرد که ظلم به مردم بود‌.

وی معتقد است، اگر پوشش رسانه‌ای خوب بود اکنون امکانات و کمک‌های بیشتری از استان‌های هم جوار برای ما می‌آمد، اما صدا و‌سیما به بیان آمار کشته و زخمی‌ها اکتفا کرد.

صفری خواستار توزیع عادلانه چادر شد که هنوز به دست نیازمندان واقعی نرسیده است.

وی خواستار بسیج همه دستگاه‌های اجرایی برای امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر