کد خبر: 32222
A

ذوالفقاری: گردهمایی عظیم اربعین با مشارکت مردم، مقام ها و دولتمردان عراق میسر شد

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در پیامی ضمن تشکر از تمامی خدمتگزاران به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) نوشت: فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن ده‌ها میلیونی از ملل و نژادهای گوناگون و حضور 2.5 میلیونی هموطنان مان در این گردهمایی عظیم جز در سایه تلاش و مشارکت مردم عزیز، مقام ها و دولتمردان عراق میسر نمی‌ شد.

ذوالفقاری: گردهمایی عظیم اربعین با مشارکت مردم، مقام ها و دولتمردان عراق میسر شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پیام حسین ذوالفقاری آمده است: امام حسین (ع)‌، با حماسه‌ سترگ و فناناپذیر عاشورا، به همیشه تاریخ شیوه‌ی زندگی با حریت را آموخت.
در بخش دیگر این پیام آمده است: اینک که در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام و همدلی مسئولین و دست‌اندرکاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم، راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت برگزار شد؛ خداوند قادر متعال را شاکریم.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در ادامه پیام خود آورده است: بی شک فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن ده‌ها میلیونی از ملل و نژادهای گوناگون و حضور 2.5 میلیونی هموطنان مان در این گردهمایی عظیم جز در سایه تلاش و مشارکت مردم عزیز، مقام ها و دولتمردان عراق میسر نمی‌ شد؛ مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یکدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهی باشد بر جاودانگی راه حق.
در ادامه این پیام آمده است: عزم برخاسته از ایثارو بصیرت دین‌مدار عزیزان مجموعه سفارت و ستاد اربعین مستقر در عراق و تعامل وسیع با ستاد مرکزی تعهدی است لاینقطع به حدیث شریف احب الله من احب حسینا.
ذوالفقاری در پیام خود آورده است: ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های همه خادمین بویژه ملت شریف ایران در این مسیر پر از عشق و ایمان و ارج‌گذاری از اهتمام در رعایت نظم و عبور قانونمند؛مراتب تقدیر و امتنان از همکاری‌های موثر و کارآمد تمامی دوست‌داران سیما و سیره نورانی اهل بیت علیهم‌السلام که توفیق خدمت‌گزاری به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در برگزاری مراسم اربعین یکهزارو سیصد و نود و شش هجری شمسی را داشتند، اعلام می نمایم.
اعتلای قاطع و جهانی فیض عظیم محبت ومعرفت سرور و سالار شهیدان و تندرستی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر