کد خبر: 32466
A

رویدادهای خبری امروز جمعه، 26 آبان در آذربایجان غربی

برگزای آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در سراسر استان و مراسم قرائت زیارت ازبعید پیامبر اکرم (ص) از رویدادهای خبری جمعه، 26 آبان در این استان است.

رویدادهای خبری امروز جمعه، 26 آبان در آذربایجان غربی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امروز آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه به امام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی همزمان با سراسر استان در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می شود.
همچنین مراسم قرائت زیارت ازبعید پیامبر اکرم (ص) امروز جمعه 26 آبان در مصلای امام خمینی ارومیه با قرائت اکبر حسنی برگزار می شود.
در ایام پایانی ماه صفر که ایام حزن و اندوه خاندان پیامبر (ص) است، اعمالی سفارش شده که یکی از آنها قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) در بیست و هشتم این ماه و سالروز وفات آن حضرت است.
برگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
8135/ 3072
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر