کد خبر: 33025
A

سردار غیب پرور: مهمترین وظیفه بسیج خدمت رسانی به مردم است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهمترین وظیفه بسیج خدمت رسانی به مردم است، گفت: بسیجیان با الگو برداری از شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس همواره در کمال گمنامی در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

سردار غیب پرور: مهمترین وظیفه بسیج خدمت رسانی به مردم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز دوشنبه در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان های امام خمینی(ره) به مناسبت هفته بسیج، حرکت و تحول را عامل اصلی استمرار بسیج بیان کرد و اظهار کرد: موتور محرکه بسیج حرکت در مسیر تحول، تعالی و توسعه انقلاب است و هر زمان این موتور محرک از کار بیافتد دیگر چیزی از بسیج باقی نخواهد ماند.
وی افزود: تفکر و منش بسیجی تا زمانی که در کالبد انقلاب اسلامی نهادینه است، نباید از هیچ مشکل و بحرانی واهمه داشته باشیم.
وی یکی از مهمترین کارهای بسیجیان را آماده کردن جامعه برای ظهور امام زمان(عج) بیان کرد و یادآور شد: بسیجیان باید بدانند که در دوران غیبت هستند و اگر می خواهند از منتظران منجی عالم بشریت باشند باید زمینه ایجاد حکومت عدل الهی را در جامعه آماده سازی کنند.
سردارغیب پرور ولایتمداری، بصیرت و بی هیاهو کار کردن را از مختصات بسیجیان مخلص برشمرد و عنوان داشت: بسیجیان همواره پیرو ولایت فقیه هستند و اگر این ویژگی از بسیجیان سلب شود چیزی به نام بسیج در کشور باقی نخواهد ماند.
وی با بیان اینکه بسیجیان اهل درک، فهم، منطق و بصیرت هستند، افزود: بسیجیان بر اساس بصیرتی که دارند همواره در زمان ها و مکان های مورد نیاز ملت و انقلاب در صحنه های مختلف حاضر شده و به یاری مردم شتافته اند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیجیان بر اساس این شعار که بسیج خادم ملت است به صورت خود جوش و آتش به اختیار درمناطق زلزله زده غرب کشور حاضر شدند و به یاری مردم حادثه دیده شتافتند.
وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امام خمینی(ره) در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی از پیامبر اکرم(ص) الگو برداری کرده است، اظهار داشت: لازم است همه ما از این آرمان ها پیروی کنیم.
وی گفت: دشمنان زورگو و بی منطق ملت ایران از اولین روز پیروزی انقلاب تا به حال با هدف دوری مردم از آرمان های امام راحل، انواع دشمنی ها را در حق مردم ایران روا داشته اند.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه برخی کشورهای مرتجع منطقه در نقاب اسلام، خدمتگزار آمریکا و صهیونیسم هستند، اظهار داشت: آحاد مردم ایران این کشورها را می شناسند و هرگز در مقابل زیاده خواهی ها و دشمنی های آنان کوتاه نخواهند آمد.
هفته بسیج از امروز(29 آبان‌ماه) با شعار بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی وبا تجدید میثاق با آرمان های امام راحل آغاز و تا پنجم آدزماه سال جاری ادامه دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر