کد خبر: 33105
A

ارسال اولین محموله کمک‌های اهدایی اعضا و کارکنان شورای نگهبان به مناطق زلزله‌زده

اعضا و کارکنان شورای نگهبان هفته گذشته، اولین محموله کمک‌های اهدایی خود را برای هموطنان آسیب‌دیده از زلزله غرب کشور ارسال کردند.

ارسال اولین محموله کمک‌های اهدایی اعضا و کارکنان شورای نگهبان به مناطق زلزله‌زده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، در پی وقوع حادثه‌ غم‌انگیز زلزله در مناطق غربی کشور، اعضا و کارکنان شورای نگهبان همانند سایر هموطنان، در جهت انجام وظیفه اسلامی و انسانی خویش با اختصاص بخشی از حقوق ماهانه خود، اقدام به خرید و ارسال مایحتاج اولیه آسیب‌دیدگان از زلزله کرده و هفته گذشته اولین محموله کمک‌های اهدایی خود را برای هموطنان آسیب‌دیده از این حادثه، ارسال کردند.
همچنین چند تن از کارکنان شورای نگهبان با حضور در مناطق زلزله‌ زده، از نزدیک در جریان مشکلات پیش آمده برای هموطنان آسیب‌دیده قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 437 کشته و بیش از 12 هزار مصدوم در استان داشته است.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که کل غرب کشور تا بخش هایی از تهران را لرزاند و مردم چندین کشور منطقه به ویژه عراق آن را احساس کردند.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دست کم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر