کد خبر: 33344
A

وحدت بین شیعه و اهل سنت در هرمزگان بی نظیر است

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت بین شیعه و اهل سنت در هرمزگان بی نظیر است و شیعه و سنی زندگی مسالمت آمیزی در این استان دارند.

وحدت بین شیعه و اهل سنت در هرمزگان بی نظیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین هاشمی تختی روز سه شنبه در پنجمین نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: 40 تا 45 درصد از جمعیت هرمزگان را اهل سنت تشکیل می دهند که باید از ظرفیت ها و توانمندی های آن ها استفاده کرد.
وی بیان داشت: مردمی بودن از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی ایران است و اعتقاد داریم تمام توان و ساز و کارهای نظام برای رفاه و آسایش مردم است.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که همه باید به دنبال رفاه، امنیت و آرامش در جامعه باشیم یاد آورشد: باید تصویب قانون و تصمیم های مدیران به گونه ای باشد که مردم بتوانند در چارچوب قانون حرکت کنند چرا که هر چیزی مخل نارضایتی مردم باشد، مخل امنیت است.
هاشمی تختی اضافه کرد: دستگاه های اطلاعاتی ملجا و پناهگاه نظام هستند و شورای هماهنگی اطلاعات افقی روشن را برای امنیت ملی دارد.
وزیر اطلاعات در سفر به استان هرمزگان با شرکت در شورای اداری مدیر کل قبلی اطلاعات این استان را تودیع و مدیرکل جدید را معارفه کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر