کد خبر: 34038
A

یادواره سرداران و 232 شهید دشتی برگزار شد

همزمان با بزرگداشت هفته بسیج یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور خانواده شهید محسن حججی برگزار شد.

یادواره سرداران و 232 شهید دشتی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در آیین یادواره 232 شهید شهرستان دشتی در جایگاه نماز جمعه امام خامنه ای خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.
سردار رسول سنایی راد افزود:پیروزی جبهه مقاومت درسوریه و عراق و شکست داعش پیروزی اسلام راستین بر تکفیر و اسلام انحرافی بود.
وی یادآورشد: پیروزی در عراق و سوریه بدست نیروهای مردمی و بسیج عمومی جوانان مسلمان و انقلابی بدست آمده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این پیروزی بزرگ توسط مسلمان ها و به فرماندهی سردار بزرگ سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی و با بیرق اسلام بدست آمد.
سردار سنایی راد گفت: شکست داعش شکست امریکا ، عربستان و سایر حامیان مالی این گروه افراطی درمنطقه است.
پدر شهید محسن ححجی نیر در این مراسم گفت:امروز جوانان پیرو واقعی اسلام و ولایت فقیه هستند و شهید محسن حججی نیز یکی از همین جوانان بود.
محمد رضا حججی افزود: جوانان برومند ایران اسلامی نخواهند گذاشت پرچم اسلام به زمین گذاشته شود و برگزاری این یادواره شهدا وحضور پرشور جوانان در این مراسم نشان از بیداری آنان دارد.
وی افزود: توصیه من به عنوان پدر شهید مدافع حرم به جوانان این است که همواره در خط ولایت و امامت باشند و امام حسین را به عنوان بزرگترین الگوی خود برای مبارزه با ظلم و ستم قرار دهند.
درادامه مراسم حاج صادق اهنگران به مداحی پرداخت.
در پایان مراسم توسط فرماندار، امام جمعه و مسئولان و خانواده های شهدا از خانواده شهید محسن حججی تجلیل شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر