کد خبر: 34225
A

راهکارهای مجمع عالی بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی، سرمایه ارزشمند برای مسئولان است

امام جمعه ملایر گفت: مجمع عالی بسیج ظرفیتی بسیار مهم در کشور است که با توجه به رویکرد پژوهشی و تحقیقاتی آن، برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یک سرمایه ارزشمند برای مسئولان است.

راهکارهای مجمع عالی بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی، سرمایه ارزشمند برای مسئولان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز شنبه به مناسبت هفته بسیج در دیدار با بسیجیان شهرستان ملایر افزود: این مجمع با رویکرد پژوهشی و تحقیقاتی آسیب ها را احصا کرده و راهکار مقابله با آنها را نیز ارائه کرده که قابل اجرا است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای تحقق شعار سال از این راهکارهای عملیاتی استفاده کنند، اظهار کرد: این مجمع در عرصه اقتصاد مقاومتی و سایر موارد راهکارهای ارزشمند و قابل اجرایی را ارائه کرده که در میدان عمل نباید کوتاهی کنیم.
وی بیان کرد: ملایر دارای داشته ها و ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه مبل و منبت، انگور و کشمش، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی است که باید در زمینه صنایع تبدیلی، بازاریابی و فروش آنها اقدام شود و در اقتصاد مقاومتی تجلی یابد.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه پایان امسال باید اقدامات خود را در راستای تحقق شعار سال به رهبر معظم انقلاب گزارش دهیم، افزود: در این زمینه نباید از امر ولی فقیه کوتاهی کنیم و شخصیت هایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف برای ما الگو و نمونه باشند.
وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: باید درجه لیاقت خود را در اقتصاد مقاومتی و در مسایل مختلفی همچون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در حوزه کاری خود بگیریم.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه ریشه کنی جریان تکفیری و داعش به دست انسان های توانمند و دارای تفکرهای بسیجی انجام شد، بیان کرد: تا زمانیکه شجره طیبه بسیج ثمره می دهد، دشمنان اسلام و انقلاب نمی توانند در داخل و خارج از کشور به اهداف شوم خود برسند.
حجت الاسلام برقراری گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش ثابت کرد که مقاومت می تواند در مقابل زیاده خواهان بایستد، همانگونه که در عرصه نظامی و حتی مسایل اقتصادی و سیاسی نیز حرف اول را می زند.
وی ادامه داد: امروز هم اگر مذاکره ای صورت می گیرد، این مذاکره برای مقاومت، پافشاری بر ارزش ها و داشته ها و استقامت بر حفظ ارزش ها است و برای این است که در عرصه دیپلماسی هم تفکر، ارزش ها و حرف خود را به کرسی بنشانیم و عقب نشینی نکنیم.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با بیان اینکه بسیج همواره در عرصه هایی همچون محرومیت زدایی، دفاع از کیان نظام، ریشه کنی اعتیاد و فقر، جبهه های جنگ و مقاومت، تحقق اقتصاد مقاومتی و عرصه سازندگی حضوری فعال دارد، افزود: هر میدانی که نیاز باشد، بسیج نیرویی کارآمد است.
سرهنگ داود ابراهیمی بسیج را لشگر انقلاب و نمود تحقق مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: اگر می خواهیم فرزندانمان از آسیب های دشمنان در امان باشند، می توانیم آنها را به شجره طیبه بسیج متصل کنیم.
وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه های حضوری فعال و گسترده دارد، ادامه داد: در زلزله اخیر غرب کشور، به همت بسیج و سپاه 22 کامیون اقلام مورد نیاز و ضروری زلزله زدگان و بیش از 500 میلیون ریال وجه نقد کمک های مردمی این شهرستان جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.
به گزارش ایرنا، هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد که به همین مناسبت بیش از 30 برنامه محوری در ملایر در حال اجرا است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر