کد خبر: 35039
A

نشست هم اندیشی رئیسان ستاد شهرستان ها و شورای معاونان ستادهای روحانی در گیلان برگزار شد

نشست هم اندیشی رئیسان ستاد شهرستان ها و شورای معاونان ستادهای انتخاباتی (مرکزی و مردمی) حجت الاسلام حسن روحانی در گیلان برگزار شد.

نشست هم اندیشی رئیسان ستاد شهرستان ها و شورای معاونان ستادهای روحانی در گیلان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این نشست که با حضور و سخنرانی سید احمد حسینی و سروش اکبرزاده رئیس و قائم مقام ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان گیلان و همچنین غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد؛ حاضران انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را به دنبال شکل گیری دولت جدید بیان داشتند.
اسحاق راستی رئیس ستاد انتخاباتی رشت، حسن صدیق رئیس ستاد صومعه سرا، فرهاد آهنی قائم مقام ستاد آستارا، سعید فرج پور رئیس ستاد رودسر، صادق صدیق رئیس ستاد ماسال، محمدپور رئیس ستاد مردمی در سیاهکل، علی شفاهی رئیس ستاد شماره 2 شهرستان فومن، شاهین آبزن رئیس ستاد مردمی رودبار، سید ابراهیم اولیایی رئیس ستاد مردمی در املش، رضایی نیا رئیس ستاد مردمی آستانه اشرفیه، علی بزرگ بشر رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان و همچنین محمد زالفی معاونت تبلیغات، سارنگ حسن پور رئیس ستاد جوانان، پویا قلی پور رئیس کمیته تولید محتوا، شهرام شاهی معاونت امور حقوقی، عبدالغفار یوسفی معاونت امور نظارت بر انتخابات از جمله افرادی بودند که در این نشست نظرات خود را بیان کردند.
انتقاد از عدم توجه لازم به دغدغه ها، نظرات و مطالبات ستادهای شهرستان و جوانان، حفظ وحدت نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا، نظرخواهی از فعالان ستادی در انتصابات دولتی، عدم توجه به رسانه های حامی دولت، خطر از دست دادن پایگاه اجتماعی به خصوص در حوزه زنان ازجمله محورهای انتقاد رئیسان ستاد شهرستان و شورای معاونین در این نشست بود.
حاضران همچنین تاکید کردند که عده ای با معرفی لیست های شخصی در پی مصادره زحمات فعالان ستادها هستند؛ انتظار از مسئولان این نشست آن است که با استفاده از عقل جمعی سهم مسئولان شهرستان ها را نیز در فرآیند تصمیم سازی ها لحاظ کنند.
بر اساس این گزارش، حاضران در این نشست تاکید کردند؛ کار بزرگی کردیم که در مقابل این حجم از فشارهای مختلف پیروز شدیم و اگر هیچ پستی هم به حامیان دولت ندهند، به میثاق خودمان پایبند خواهیم ماند و همین که توانستیم سرزمینمان را حفظ کنیم، بزرگترین دستآورد خود تلقی می کنیم.
این گزارش می افزاید؛ حامیان دولت دو وظیفه اساسی برای خود قائلند، اول تداوم حمایت از دولت و سیاست های کلان آن و دوم مطالبه گری بمنظور تحقق خواسته های مردمی جهت انجام تغییرات و اصلاحات.
در پایان این نشست، حاضران با تکریم رشادت های مرحوم نوری هریس شهید مدافع حرم، یاد از مرحوم مهدی تقی زاده که در جشن پیروزی روحانی در ورزشگاه عضدی رشت از شدت شادمانی، دچار مشکل قلبی شد و جان باخت، گرامی داشته شد.
2007
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر