کد خبر: 35062
A

معاون استاندارگلستان: اشتغال پایدار راهبرد اصلی دولت دوازدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اشتغال پایدار از راهبردهای اصلی دولت دوازدهم محسوب می شود و در این مسیر توجه به ایجاد اشتغال در حوزه فناوری و تکنولوژی های جدید ضروری است.

معاون استاندارگلستان: اشتغال پایدار راهبرد اصلی دولت دوازدهم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی اصغر طهماسبی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بندرترکمن اظهار کرد: امروزه که فناوری رشد شتابان گرفته باید تجاری سازی اقتصاد در این حوزه را جدی بگیریم.
وی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان ،دانشجویان و دانشگاهیان استفاده کنیم، افزود: امروز دیگر اشتغال سنتی پاسخگو نیست و باید از تجاری سازی فناوری های جدید سود ببریم.
معاون استاندار گلستان همچنین تغییر و تحول را جزء ذاتی هر دستگاه دولتی بیان کرد و گفت که توسعه نیروی انسانی یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش ایرنا مراسم تکریم و معارفه فرماندار بندرترکمن با حضور مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری گلستان، جمعی از مشاوران استاندار، نماینده شهرستان های غرب استان، تعدادی از مدیران و روحانیون و ائمه جمعه شیعه و سنی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم ازخدمات 22ماهه عبدالحکیم فیروزی قدردانی و الیاس هیوه چی به عنوان سرپرست فرمانداری بندرترکمن از توابع استان گلستان معرفی شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر