کد خبر: 35970
A

وزیر اطلاعات: متاسفانه دنیای اسلام شاهد اختلافات و درگیری‌هایی است/امیدوارم طعم وحدت را بچشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی گفت: در کنفرانس وحدت اسلامی کمیسیون‌های زیادی برگزار می‌شوند که در آن نظرات اندیشمندان مورد تبادل قرار می‌گیرد و از این طریق صفوف مسلمانان به هم نزدیک‌تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وزیر اطلاعات در حاشیه سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران درباره این کنفرانس و ضرورت وحدت در جهان اسلام گفت: بی تردید گفت‌وگو یک عامل اثرگذار در نزدیک شدن نظرات و افکار به یکدیگر است و هنگامی نظرات به یکدیگر نزدیک شود، دل‌ها نیز به هم نزدیک می‌شوند.

وی یادآور شد: ما در طول ۳۱ سالی که از این کنفرانس گذشته، این تجربه را به دست آوردیم که برگزاری این کنفرانس‌ها در نزدیک شدن صفوف اسلامی و یکی شدن فرهنگ حاکم بر جامعه اسلامی آثار ارزشمندی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: امروز شاهد صحبت‌های اثرگذار رئیس‌جمهور بودیم و در طول برگزاری این کنفرانس کمیسیون‌های زیادی برگزار می‌شوند که در آن نظرات اندیشمندان مورد تبادل قرار می گیرد و این می‌تواند صفوف مسلمانان را به هم نزدیک‌تر کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در این سال‌ها شاهد فراز و نشیب‌هایی بودیم و متاسفانه دنیای اسلام شاهد اختلافات و درگیری‌هایی بوده است که مسلمانان در این درگیری‌ها جان‌شان را از دست داده‌اند. امید است به برکت هم‌اندیشی و نزدیک شدن افکار و دل‌ها، بتوانیم این اتفاقات را پشت سر بگذاریم و طعم شیرین وحدت را بچشیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر