کد خبر: 36481
A

ادامه درگیری لفظی کوهکن با پزشکیان: آیه قرآن را اشتباه خواندید| پیشنهاد تماشای یک فیلم به هیئت رئیسه

محسن کوهکن در ادامه درگیری لفظی با مسعود پزشکیان از قرائت قرآن و نهج البلاغه او ایراد گرفت و گفت که پزشکیان در خواندن آیه قرآن اشتباه کرده است. او همچنین از هیئت رئیسه خواست که همزمان با حضور وزیرخارجه انگلیس، فیلم «یتیم‌خانه ایران» را ببینند.

به گزارش خبرآنلاین، محسن کوهکن نماینده اصولگرای مجلس دهم در نطق میان دستور خود به حضوروزیر خارجه انگلیس در تهران اشاره کرد و گفت: در آستانه سفر وزیر خارجه انگلیس به ایرانتوصیه می‎کنم فیلم یتیم خانه ایران را ببینند. این برای هیئت رئیسه مجلس واجباست. براساس اسناد تاریخی این فیلم، انگلیس موجب مرگ 9 میلیونایرانی شده است. صحت این موضوع را اسناد تاریخی تایید می کند. ایران باید این موضوع را در سازمان های بین المللی پیگیری کند.

او خطاب به وزیرخارجه انگلیس گفت: شما با ادعا به ایران آمده اید و همیشه زبان شما،چرب و نرم بوده است اما از آمریکا هم بدتر هستید. حداقل حساب های جاری ایران را باز می کردید که ما برای انتقال پول مشکلنداشته باشیم.

کوهکن افزود: مطلبدیگر خطاب به آقای پزشکیان است که اگر بعدش می‎خواهند قرآن بخوانند، بیایند بخوانند! وقتی کسی در مجلس به استناد ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس تذکر می دهد که احساس کند به او توهین شده باشد.(اینجا)

این نماینده اصولگرایمجلس، با اشاره به تذکر  پزشکیان که مخاطبشکوهکن بود، گفت: فریاد زدن در مجلس برای رساندن صدا به هیئت ریئسه است. فریاد زدن کلمهنیست که فاخر باشد یا نه؟ شما آیات و احادیثی را خواندید. خواهشم این است که نواراین را بگیرید و گوش دهید. سپس متن آن را با قرآن و احادیثی که خوانده شده است تطبیق دهید. بعضیرا اشتباه خواندید. اگر من اشتباه کرده‌ام عذرخواهی میکنم، اما اگر شما اشتباه گفتید،اعلام کنید. خواهشم این است که یا آیه خوانده نشود یا اگر خوانده می‎شود درستخوانده شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر