کد خبر: 37495
A
تحلیل روح الله جمعه ای فعال سیاسی اصول گرا از رفتار سیاسی احمدی نژاد؛

فیلی که هوا نرفته زائید!!!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چهل وهشت ساعت پس از تهدید رئیس قوه قضائیه به افشاگری، باتوسل به شیوه نخ نماشده و پوسیده"بگم بگم" اقدام به کلی گویی کرد و احیانا با هدف جلب نظر مخالفان و معاندان نظام با کنایه مطالبی را مطرح کرد. فارغ ازقضاوت درباره عملکرد قوه قضائیه که باتوجه به حجم وسیع فعالیت هایش قطعا کاستی و نواقصی دارد اما رویکرد متناقض و پارادوکسیکال رئیس جمهور سابق که برآمده ازشخصیت بی ثبات ومتوهم وی است ازجهاتی قابل توجه می باشد.

فیلی که هوا نرفته زائید!!!
دیده بان ایران: به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ روح الله جمعه ای فعال سیاسی اصول گرا در یادداشتی اینستا گرامی  به تشریح رویکردها و رفتارهای آقای احمدی نژاد پرداخت. در ادامه یادداشت این فعال سیاسی در ذیل آمده است:
 
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چهل وهشت ساعت پس از تهدید رئیس قوه قضائیه به افشاگری، باتوسل به شیوه نخ نماشده و پوسیده"بگم بگم" اقدام به کلی گویی کرد و احیانا با هدف جلب نظر مخالفان و معاندان نظام با کنایه مطالبی را مطرح کرد.
 
فارغ ازقضاوت درباره عملکرد قوه قضائیه که باتوجه به حجم وسیع فعالیت هایش قطعا کاستی و نواقصی دارد اما رویکرد متناقض و پارادوکسیکال رئیس جمهور سابق که برآمده ازشخصیت بی ثبات ومتوهم وی است ازجهاتی قابل توجه می باشد.
 
1-  آقای احمدی نژاد مدعی شده است که رئیس قوه قضائیه به دلیل هتک آبروی افرادوافترازدن به انسان ها مرتکب بزرگترین گناه هاشده است، این درحالی است که این فرد درجریان مناظرات انتخاباتی سال هشتادوهشت،علنی اتهامات اثبات نشده ای رامتوجه برخی افرادکردتاجائیکه رهبرمعظم انقلاب در خطبه های نمازجمعه به صراحت فرمودند" هر کس هر ادعایی در مورد بستگان آنها نیز دارد نباید قبل از اثبات در مراجع و مجاری قانونی، در رسانه ها بیان کند، چرا که اینگونه اقدامات در جامعه و بویژه در اذهان جوانان، تلقی نادرست ایجاد می کند". آیا آقای احمدی نژاد براساس منطق خود وازهمان زمان مرتکب گناه بزرگ نشده بود؟
 
2-  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شدکه رئیس قوه قضائیه به قانون اساسی وقوانین موضوعه آشنایی نداشته وآنها را زیرپامی گذارد وبه نتیجه دلخواه خوداشاره کردکه مردم رئیس قوه قضائیه رانمی خواهند. اما جالب اینکه بنابه اظهارات رسمی وعلنی ومکرراکثریت مسئولان دولتهای اسبق وسابق وفعلی،آقای احمدی نژاددردوره ریاست جمهوری خودهیچ اعتنایی به قوانین مجلس شورای اسلامی ومصوبات مجمع تشخیص مصلحت نمی کردوخودرافراتر و فهیم تراز قانون تلقی می کردلذا این استاندارد دوگانه راچگونه توجیه می کند؟
 
3-  رئیس جمهورسابق در محکمه خودساخته وبنابه مستندات خودبافتهاش ،رئیس قوه قضائیه رافاقد مشروعیت دانسته است.این درحالیست که رهبرمعظم انقلاب درواکنش به اظهارات واقدامات آقای احمدی نژاددرجلسه مشهورمجلس شورای اسلامی در اقدامی بی سابقه و به صراحت و با تاسف می فرمایند: "متأسفانه رئیس یک قوه به استناد یک اتهام ثابت‌نشده و حتی مطرح‌نشده در دادگاه، دو قوه‌ی دیگر، یعنی مجلس و قوه قضاییه را متهم ساخت که کاری بد، ‌غلط، نامناسب، ‌خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق بود". جالب است کسی که مشروعیت وبی اخلاقی وغلط کاریش به گواه فرمایش رهبردوراندیش وفرزانه اثبات شده است،درباره مشروعیت داشتن دیگران حکم می کند. 
 
کاش برخی  آنگونه که ادعامی کنند شجاعت بیان،حرف اصلی و نیت باطنی خود را داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر