کد خبر: 37610
A

پیام تسلیت لاریجانی/ شهید علی خوش لفظ با کلامی شیوا به بازخوانی حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس پرداخت

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت علی خوش لفظ جانباز و رزمنده سرافراز را تسلیت گفت و تاکید کرد: این شهید ارجمند و راوی کتاب ارزشمند وقتی مهتاب گم‌شد، با کلامی شیوا و در لطافت طبع به بازخوانی حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس پرداخت.

پیام تسلیت لاریجانی/ شهید علی خوش لفظ با کلامی شیوا به بازخوانی حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس پرداخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از خانه ملت، در بخشی از پیام علی لاریجانی آمده است: بنده صالح ‌خداوند، جانباز و رزمنده سرافراز آقای علی خوش لفظ پس از سال ها تحمل درد و رنج به کاروان شهیدان پیوست .
وی در این پیام افزود: این شهید ارجمند و راوی کتاب ارزشمند 'وقتی مهتاب گم‌شد'، با کلامی شیوا و در لطافت طبع به بازخوانی حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس پرداخت .
رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با عرض تبریک و تسلیت شهادت به دوستان و همرزمان، مردم شریف همدان و خانواده محترم وی‌؛ برای روح بلند این شهید بزرگوار علو درجات و جایگاه رفیع الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.
به گزارش ایرنا، علی خوش لفظ جانباز 70 درصد­ پس از تحمل سال ها رنج ناشی از عوارض شیمیایی دوران ­­هشت سال دفاع مقدس در سن 54 سالگی، بامداد چهارشنبه ­در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
«وقتی مهتاب گم شد» عنوان کتاب خاطرات این شهید والامقام است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر