کد خبر: 37643
A

امام جمعه پیشوا:انتقاد ازدولت نباید خوراک تبلیغاتی دشمنان نظام را تأمین کند

امام جمعه شهرستان پیشوا با بیان این که انتقاد باید مشفقانه و از راه خود صورت گیرد اظهار کرد: برخی از افراد با حرف ها وانتقادات خود ، جمهوری اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه می دهند و با این رفتار ،خورک تبلیغاتی دشنمان نظام را تأمین می کنند.

امام جمعه پیشوا:انتقاد ازدولت نباید خوراک تبلیغاتی دشمنان نظام را تأمین کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برپا شد اظهار کرد: انتفاد از بالاترین ارکان نظام نیز اشکالی ندارد چرا که حضرت علی (ع) نیز می فرمایند که از من انتقاد و سئوال کنید ولی این انتقاد نباید به دشمن خوراک تبلیغاتی دهد.
وی افزود : به هر حال در راه اداره کشور مشکلاتی نیز وجود دارد ولی بزرگ نمایی مشکلات کشور سیاه نمایی و فریاد زدن کوچک شدن سفره های مردم ، حرکت در مسیر دشمنان نظام است.
باقری اظهار کرد: باید توجه داشت همه ما از یک کشور و امت هستیم و این نظام الهی در سایه وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه در ایران حاکم شد.
وی تصریح کرد: سئوال کردن از دولت و حتی نهادهای زیرمجموعه رهبر معظم انقلاب اشکالی ندارد ، سئوال کنید ، پاسخ هم بگیرید ولی نه از راهی که به دشمنان خوراکی تبلیغاتی بدهیم.
وی از سوء مدیریت مسئولان نظام نیز به عنوان یکی از مشکلات نظام یاد کرد و اظهار داشت: کشور ما از سرمایه های مادی و معنوی ، معادن و اراضی کشاورزی حاصلخیز برخوردار است ، نباید با سوء مدیریت کشور را ضعیف جلوه داد.
امام جمعه پیشوا افزود : همه مسئولان باید به فکر مردم بوده و رفع مشکلات معیشتی آن ها را اولویت خود قرار دهند ، این که رهبر معظم انقلاب شخصا به دیدار مردم زلزله ‌زده در پل ذهاب می‌روند و از آن‌ها دلجویی می‌کنند نشان‌دهنده این است که نگران مردم هستند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه پیشوا با تأکید بر سکونت مدیران در شهرستان محل خدمت خود گفت : 70 درصد مسئولان شهرستان پیشوا پروازی بوده و ساکن پیشوا نیستند و در هنگام بروز حادثه ای مانند زلزله نمی توان به سرعت به آن ها دسترسی پیدا کرد.
باقری گفت: مردم حق دارند که مسئولان به همراه خانواده در شهرستان محل خدمت خود زندگی کنند تا در مواقع لزوم از فعالیت های آن ها استفاده کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر