کد خبر: 37652
A

مسیحیان واقعی صلح جو هستند و ترامپ فقط ادعای مسیحی بودن دارد

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت : ترامپ و اکثر اعضای اتحادیه اروپا در حالی خود را مسیحی می دانند که دستانشان به خون هزاران مظلوم جهان آلوده است در حالی که هیچ جای تاریخ ، حضرت مریم(س) و حضرت عیسی(ع) را طرفدار این رفتار ندانسته است.

مسیحیان واقعی صلح جو هستند و ترامپ فقط ادعای مسیحی بودن دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت گفت : برخی از افراد سعی دارند که رفتارهای ددمنشانه ترامپ را به مسیحیت ربط دهند در صورتی که مسیحیان واقعی صلح جو بوده و هیچ گاه مظلومان جهان را مورد اذیت و آزار قرار نمی دهند.
وی گفت : امروز در ایران اسلامی هزاران نفر از برادران و خواهران مسیحی در صلح و امنیت و در کنار مسلمانان زندگی می کنند.
لزومی افزود : قرآن کریم بارها به جایگاه و مقام حضرت مریم (س) و حضرت عیسی (ع) اشاره کرده و نباید رفتار سخیفانه برخی از طرفداران این دین الهی را به حساب کل مسیحیت گذاشت .
وی بیان کرد: برخی از مغرضان و دشمنان بشریت کتاب انجیل و تورات را تغییر دادند تا رفتارهای خود را توجیه کنند ، بی بند و باری دنیای غرب ارتباطی با پاکدامنی حضرت مریم(س) ندارد.
امام جمعه پاکدشت گفت : امروز آمریکا به اوج دوران ذلت خود رسیده و همواره تلاش می کند تا در مواجهه با ایران اسلامی و پس از تحمل هر شکست ، اطلاعیه و یا قطعنامه ای صادر کننند ولی جهانیان نیز با شناختن ماهیت استکباری آمریکا دیگر این کشور را همراهی نمی کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه پاکدشت با تسلیت رحلت آیت الله حائری شیرازی گفت : ایشان عالمی فقیه بود که نسبت به رهبر معظم انقلاب مخلص و در ترویج احکام آسمانی دین مبین اسلام همواره تلاش می کرد و همواره خود را سرباز کوچک رهبر معظم انقلاب می دانست.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر