کد خبر: 37692
A

معاون سیاسی وزیر کشور: بیش از هزار تجمع دانشجویی در کمال امنیت و آرامش برگزار شد

با توجه به آمادگی کامل وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداریها، خوشبختانه هیچ مورد غیر امنیتی و یا لغو مراسم در محدوده قانونی و حوزه وظایف وزارت کشور گزارش نشده است.

معاون سیاسی وزیر کشور: بیش از هزار تجمع دانشجویی در کمال امنیت و آرامش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه تصمیم وزارت کشور حمایت از برگزاری آرام ، امن و باشکوه برنامه ها و نشست های دانشجوی به مناسبت سالروز 16 آذر بود گفت : خوشبختانه با تمهیدات پیش بینی شده و هماهنگی با وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، مراسم و نشست های دانشجویی نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد و تنوع، از افزایش قابل توجهی برخوردار بود.
جبارزاده با اشاره به اینکه طبق قانون تامین امنیت تجمعات و هر گونه مراسم در داخل دانشگاهها بعهده خود دانشگاهها و در خارج از محیط دانشگاه بر اساس تصمیمات شورای تامین استان صورت می پذیرد گفت: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده و آمادگی کامل وزارت کشور واستانداری ها و فرمانداریها خوشبختانه هیچ مورد غیر امنیتی و یا لغو مراسم در محدوده قانونی و حوزه وظایف وزارت کشور گزارش نشده است.
معاون وزیر کشور تصریح داشت: چنانچه  برنامه ای در داخل دانشگاه به دلایلی برگزار نشده باشد  ، طبق قانون ارتباطی با وظایف و تکالیف این وزارتخانه ندارد.
لازم به ذکر است آقای علیرضا رحیمی اعلام کرده بود که به همراه 37 نماینده به وزرای کشور و علوم نسبت به لغو تعدادی از مراسم های روز دانشجو تذکر داده اند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر