کد خبر: 37694
A

روند تفویض اختیارات ادامه می یابد/ در تلاش برای تهیه سند راهبردی وزارت کشور هستیم

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت کشور با اشاره به اینکه باید از توانایی‌های دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها استفاده بیشتری شود گفت: روند تفویض اختیارات در این دفتر ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جواد ناصریان در دیدار با مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها و کارکنان این بخش اظهار کرد: در دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها اقدامات خیلی خوبی انجام شده است و از عملکرد این حوزه راضی بوده‌ایم.
وی درادامه افزود: من ازعملکرد دفتر تشکیلات رضایت دارم اما توانایی و ظرفیت نیروهای این بخش بیش از این است و باید از این توانایی استفاده بیشتری شود. ما هم هر کمکی بتوانیم برای بهبود اقدامات این دفتر انجام می دهیم.
ناصریان همچنین خاطرنشان کرد: روال قبلی اقدامات دفتر تشکیلات یعنی تفویض اختیارات را ادامه می دهیم تا هم سرعت انجام اقدامات بیشتر شده و هم نگرانی بابت تغییر اختیارات تفویض شده پس از تغییر مدیران ایجاد نشود.
معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت کشور با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های وزارت کشور توجه بیشتر به موضوع آموزش کارکنان این وزارتخانه است تصریح کرد: مشکل ما در بخش آموزش کارکنان اجرای الگوی نفر- ساعت آموزش و کاربردی نبودن برخی آموزش‌هاست که این اشکالات باید رفع شود، که با هماهنگی انجام شده با رئیس محترم مرکز آموزش و مطالعات امیدوار هستیم برای دوره آتی این روش اصلاح شود.
ناصریان در ادامه با بیان اینکه من در چهارسال گذشته 18 جلسه عمومی با کارکنان وزارت کشور،17 جلسه با هیات مدیره تعاونی‌ها و همچنین 844 ملاقات خصوصی با کارکنان داشته‌ام گفت:‌ تلاش ما برگزاری نشست‌های بیشتر با کارکنان وزارت کشور برای شنیدن مشکلات، دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات است تا با رفع مشکلات و دغدغه‌ها و اجرایی کردن پیشنهادات، به کارآیی مجموعه وزارت کشور بیفزاییم.
 در این جلسه علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها با اشاره به اقدامات انجام شده در این دفتر گفت: نمودار استانی در این دفتر تهیه و ابلاغ شده و پرو‍ژه تمرکززدایی و تحقق منشور حقوق شهروندی در حال پیگیری است. ما در حال تهیه شرح وظایف استانداری ها، فرمانداری‌ها و بخشداری ها هستیم.
در ادامه جلسه مشکلات، انتقادات و پیشنهادات کارکنان دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها مورد بررسی قرار گرفت. و معاون وزیر کشور نیز ضمن پاسخگویی به تک تک ابهامات، سوالات، قول اجرایی کردن پیشنهاداتی که مغایرت با قانون نداشته باشد را به همکاران دادند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر