کد خبر: 37918
A

قاسمی: امید به گسترش پیام مسیح (ع) نوید بخش دنیایی معنوی و مترقی خواهد بود

سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع) به همه مسیحیان جهان بویژه مسیحیان ایران و یکتاپرستان گیتی تاکید کرد: بی تردید امید به گسترش هر چه بیشتر پیام مسیح (ع) نوید بخش دنیایی معنوی و مترقی خواهد بود.

قاسمی: امید به گسترش پیام مسیح (ع) نوید بخش دنیایی معنوی و مترقی خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از مرکز دیپلماسی رسانه ای و عمومی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی در این پیام تبریک تصریح کرد: بسیار خرسندم که فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسای مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی را به تمامی مسیحیان جهان و همه یکتاپرستان گیتی، تبریک می گویم.
وی در این پیام افزود: اما تبریک ویژه من به جامعه عزیز مسیحیان ایران، که قرن هاست با تأسی از آموزه های رحمانی مسیح (ع)، در خوشی و ناخوشی و ایام گشایش و ابتلا در کنار سایر هموطنان خود ایستاده و به عنوان بخشی جدا نشدنی از فرهنگ و تمدن شکوهمند ایران زمین، همواره در راستای رشد و اعتلایش کوشیده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: بی تردید، امید به گسترش هر چه بیشتر پیام مسیح (ع) نوید بخش دنیایی معنوی و مترقی خواهد بود. در جهانی که جنگ، تجاوز، فقر و بی عدالتی بیش از هر زمان دیگری عرصه را بر ملت ها تنگ کرده، با بازگشت به آراء و اندیشه عیسی (ع) به عنوان تجلی مدارا، صبر و شکیبایی، دم مسیحایی در کالبد بی جان انسانیت وزیدن خواهد گرفت. امید آنکه باز مصلوب نشود.
وی در این پیام خاطرنشان کرد: شکی نیست که پس از حذف و نابودی یکی از مرتجع ترین گروه های تروریستی که از آشکارترین تجلیات وهابیت در عصر کنونی محسوب می شد، جهان در سال آینده برای همه مسیحیان دنیا، امن تر و زیباتر خواهد بود.
قاسمی در پایان پیام ابراز امیدواری کرد در سال پیش رو، شاهد مساعی مشترک و همدلی مضاعف در مسیر تقویت و تعمیق صلح، امنیت، آرامش و تحکیم هر چه بیشتر دوستی ها در جهان باشیم.
به گزارش ایرنا، 25 دسامبر، سالروز میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) پیامبر بزرگ الهی و سر آغاز تاریخ میلادی است. حضرت مسیح 622 سال قبل از هجرت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، در بیت الحم واقع در سرزمین فلسطین به دنیا آمد.
اول ژانویه (11 دی ماه جاری) آغاز سال 2018 میلادی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر