کد خبر: 38005
A

انتصاب معاون توسعه سرمایه اجتماعی و ساماندهی سواحل و دریا در سازمان امور اجتماعی کشور

در حکم انتصاب ناصر شهرکی به عنوان معاون توسعه سرمایه اجتماعی و ساماندهی سواحل و دریا در سازمان امور اجتماعی کشور، اهم وظایف این بخش ابلاغ شد.

انتصاب معاون توسعه سرمایه اجتماعی و ساماندهی سواحل و دریا در سازمان امور اجتماعی کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن کامل حکم رستم وندی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برای انتصاب ناصر شهرکی به عنوان معاون توسعه سرمایه اجتماعی و ساماندهی سواحل و دریا در این سازمان بدین شرح است:
نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و توان اجرایی، جنابعالی را به موجب این حکم به سمت معاون توسعه سرمایه اجتماعی و ساماندهی سواحل و دریا سازمان امور اجتماعی منصوب می نمایم.
امیدوارم همچنان که سازمان امور اجتماعی پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های تعیین شده از سوی شورای اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است بتواند با برنامه ریزی اصولی، زمینه ایجاد نشاط و امید و ارتقاء سرمایه اجتماعی در کشور را فراهم نماید. بدیهی است تحقق توسعه اجتماعی به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه همه جانبه، متوازن و پایدار، بدون مشارکت همه جانبه مردم بویژه نقش آفرینی موثر تشکل های مردمی امکان پذیر نخواهد بود. لذا انتظار می رود در این مسیر  از تمام ظرفیت و توانمندی های مردمی بنحو مطلوب بهره برداری شود.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است دکتر ناصر شهرکی که در بیش از دو دهه گذشته در وزارت کشور خدمت کرده است، پیش از این به عنوان معاون مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور فعالیت می کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر