کد خبر: 38283
A

حمایت مشروع از سرمایه‌گذاری هیچ منافاتی با مبارزه با فساد و رانت ندارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ما در عین حال که با رانت و فساد مبارزه می‌کنیم اما از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی نیز حمایتی جدی و عملی داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یوسف خدادادی در یازدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اظهار کرد: ماهیت و شاکله این کمیته بر حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و فعالان تولید بنا شده و ما مصوبات این کمیته را در حوزه اجرا برای مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری می‌دانیم.

وی به مرجعیت قانونی مصوبات این کمیته برای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: ما در چند سال اخیر با برگزاری مرتب جلسات این کمیته سعی‌مان بر این بوده تا در چارچوب قانون و مقررات و بالاتر از بخشنامه‌های داخلی از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت کرده و نسبت به رفع مشکلات آنها گام‌های اساسی و جدی برداریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل رتبه ممتاز استان اردبیل را در حمایت از رونق گرفتن واحدهای تولیدی و اجرای مصوبات این کمیته یادآور شد و بیان کرد: نباید عده‌ای از اجرای مصوبات این کمیته ترس و واهمه‌ای داشته باشند و یا نسبت به عملیاتی شدن این مصوبات قصور و کوتاهی کنند.

خدادادی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ما اگر می‌خواهیم لبیکی واقعی به منویات مقام معظم رهبری بگوئیم باید از هر منفذ و راهکاری برای حمایت عملی و جدی از سرمایه‌گذاران وارد شویم تا در پای و یا نسبت به عملیاتی شدن این مصوبات قصور و کوتاهی کنند.

خدادادی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ما اگر می‌خواهیم لبیکی واقعی به منویات مقام معظم رهبری بگوئیم باید از هر منفذ و راهکاری برای حمایت عملی و جدی از سرمایه‌گذاران وارد شویم تا در پایان سال کارنامه قابل قبولی را در تحقق اهداف شعار سال نصیب خود کنیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر