کد خبر: 38521
A

برای کاهش نرخ بیکاری استان به سرمایه‌گذاری سالانه 17 هزار میلیارد تومان نیاز داریم

استاندار کرمانشاه گفت: برای مقابله جدی با پدیده بیکاری در استان کرمانشاه نیازمند به سرمایه گذاری سالانه 17 هزار میلیارد تومان هستیم.

برای کاهش نرخ بیکاری استان به سرمایه‌گذاری سالانه 17 هزار میلیارد تومان نیاز داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هوشنگ بازوند در در نشست با ائمه جماعات مساجد و ادارات کرمانشاه، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه حل مشکلات اقتصادی و همچنین تنها سند و برنامه راهبردی کشور است که مقام معظم رهبری پرچمدار این موضوع در کشور می باشند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفای بخش اقتصاد کشور است، تصریح کرد: این اقتصاد مقاومتی سازوکارهایی دارد که مقام معظم رهبری در ابتدای سالجاری شرایط و اولویت های آن را اعلام کردند.
استاندار کرمانشاه بیان داشت: اقتصاد مقاومتی تنها سندی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه سران سه قوه و همه افراد و گروه ها در خصوص اجرای آن اجماع دارند لذا باید تلاش کنیم که این موضوع را در بین مردم نهادینه کنیم.
وی افزود: در راستای نهادینه کردن این موضوع همه وظیفه داریم که آن را به یک فرهنگ و باور عمومی تبدیل کنیم و هم چنانکه دفاع مقدس برای ایستادگی در مقابل دشمنان به یک فرهنگ تبدیل شد لذا همه باید تلاش کنیم که این موضوع نیز به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی با بیان اینکه دشمن دو قسمت از جامعه ایران  یعنی مغز و ستون فقرات آن  را مورد هدف قرار داده گفت: برای مخدوش کردن مغزها اقدام به راه اندازی بیش از 2 هزار و 500 شبکه های ماهواریی کرده و همچنین برای از بین ستون فقرات کشور نیز اقتصاد کشور را مورد هجوم خود قرار داده است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد:  برای از بین بردن توطئه های دشمنان باید تلاش کنیم که روحیه دین پروری و دینداری جامعه را تقویت کنیم که مقام معظم رهبری بارها در مورد شبیخون فرهنگی تاکید کرده اند لذا وظیفه روحانیت برای آگاهی بخشی به جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.
وی گفت: همچنین برای کاهش آسیب های اجتماعی همه باید تلاش و جدیت خود را بکار گیریم.
بازوند اظهار داشت: برای مقابله جدی با پدیده بیکاری در استان کرمانشاه نیازمند به سرمایه گذاری سالانه 17 هزار میلیارد تومان هستیم لذا باید شرایط لازم را فراهم و در جامعه آمادگی های لازم را نیز برای این مهم ایجاد کنیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر