کد خبر: 38597
A

همبستگی ملی مانع از دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور می شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وقایع روز گذشته در برخی از شهرهای کشور گفت: باید سعی کنیم ملتی واحد بمانیم و همبستگی ملی اصلی ترین عامل در برابر دخالت بیگانگان است.

همبستگی ملی مانع از دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن هاشمی روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: موضوع وقایع اخیر در جلسات هم اندیشی شورای شهر تهران مطرح و اعضا براین نکته تاکید کردند که باید برای مقابله با توطئه دشمنان، هوشیار باشیم.
وی اظهار کرد: باید از ایجاد فضای هیجانی اجتناب کرده و با حفظ همبستگی و وحدت ملی، توطئه و ترفند دشمن برای آسیب رساندن به کشور را خنثی کنیم.
هاشمی با بیان اینکه طرح اعتراض و بیان مطالبات حق قانونی مردم است، تصریح کرد: البته نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید قانونمند باشد و از طرح این مسایل در یک فضای هیجانی پرهیز کنیم.
وی افزود: باید قبول کرد که متاسفانه فشار اقتصادی و تبعیض طبقاتی وجود دارد و پیگیری مطالبات باید به صورت مدنی و در چارچوب قانون مطرح و پیگیری شود.
به گزارش ایرنا، سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز به ریاست محسن هاشمی آغاز شده و قرار است شهردار تهران دراین جلسه گزارشی از وضعیت ستاد مدیریت بحران پایتخت و اقدامات انجام شده این ستاد در زلزله اخیر را ارائه کند.
گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص درآمدها و هزینه های شهرداری نیز از دیگر برنامه های جلسه امروز شورا است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر