کد خبر: 39146
A

امام جمعه خیرآباد ورامین: مسئولان برای حل مشکلات مردم چاره جویی کنند

امام جمعه خیرآباد ورامین با اشاره به حوادث اخیر در برخی از مناطق کشور گفت: مسئولان و کارگزاران نظام وظیفه دارند به مطالبات مردم گوش دهند و برای برطرف کردن مشکلات آنها که بیشتر هم جنبه اقتصادی دارد، تلاش وافر کنند.

امام جمعه خیرآباد ورامین: مسئولان برای حل مشکلات مردم چاره جویی کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز جمعه این هفته خیرآباد ورامین گفت: این جریان ها منجر به کشته شدن عده ای از هموطنان و آسیب رسیدن به اموال عمومی و بیت المال شد که با این وجود باید پیگیر مطالبات و خواسته های برحق مردم از طریق قانونی بود.
وی تصریح کرد: بین مردم مطالبه گر و اغتشاشگران تفاوت بسیاری وجود دارد، و با کسی که اموال عمومی را آتش می زند و تعرض به جان افراد کرده است باید برخورد شود.
وی عنوان کرد: کسانی که هتک حرمت به مقدسات یک ملت همچون آتش زدن پرچم ملی و حسینیه ها و شعارهای ساختار شکنانه را سر می دهد تنها قصد براندازی نظام اسلامی را دارد و باید با اینگونه افراد قاطعانه برخورد کرد.
وی گفت : دشمنان نظام خصوصاً آمریکا و متحدان منطقه ای او بعد از شکست در منطقه خصوصاً نابودی داعش به فکر انتقام از مردم ایران افتاده اند و در صدد برهم زدن امنیت ایران اسلامی بر آمدند.
طزری افزود: آمریکای جنایتکار، آل سعود و گروهگ منافقین مثلث شوم این حوادث اخیر هستند و بعضی از کشورهای اروپایی، همچون کانادا، فرانسه، انگلیس نیز از آنها حمایت کردند و مردم ایران اسلامی همواره انزجار خود را از فتنه گری های این کشورها اعلام می کنند.
خطیب جمعه خیرآباد ورامین در ادامه گفت: شبکه های ماهواره ای یکی از مهمترین ابزاری هستند که باعث ایجاد مشکل در خانواده ها شده اند و مشکلات عدیده ای را برای جامعه به وجود آورده اند.
وی افزود : برخی از افراد نسبت به این موضوع غافلند و برخی دیگر باور ندارند که شبکه های ماهواره ای توطئه دشمنان علیه فرهنگ ایران اسلامی است و این باعث می شود که اقدامی جدی برای مقابله با آن صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: گردانندگان شبکه های ماهواره های هیچ گاه دلسوز مردم ایران نبوده اند و تنها تلاش آن ها، حرکت در مسیر استکبار در صدمه زدن به این نظام الهی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر