کد خبر: 39594
A
به دنبال ادعای یک جریان سیاسی درباره ارسال درخواست مجوز برای برگزاری "تجمع اعتراضی "به استانداری تهران :

استاندار تهران در گفت و گو با دیده بان ایران از ارسال درخواست تجمع اظهار بی اطلاعی کرد

محمد حسین مقیمی استانداری تهران: از درخواست برای تجمع اعتراضی که برخی رسانه ها مدعی هستند به استانداری تهران ارسال شده؛ بی اطلاع هستم. من درخواستی را که رسانه ها ادعا می کنند به استانداری ارسال شده است ندیده ام که بخواهم درباره آن قضاوت کنم. اگر درخواستی ارسال شده باشد مطابق قانون بررسی می کنیم. مسلما معیار ما برای اعطای مجوز برگزاری تجمع، قانون است در این بین هم هیچ تفاوتی میان افراد جامعه وجود ندارد.

استاندار تهران در گفت و گو با دیده بان ایران از ارسال درخواست تجمع  اظهار بی اطلاعی کرد

دیده بان ایران: "در کشور ما  هر روز تجمعات مختلفی برگزار می شود. ما درخواست همه گروه ها، احزاب، تشکل و نهادها را بررسی می کنیم و نتیجه را اعلام می کنیم هیچ تفاوتی میان جریان های مختلف در اجرای قانون وجود ندارد اگر این تجمعات مطابق قانون تشخیص داده شود مجوز می دهیم. در غیر این صورت تمام افراد، گروه ها و جریان ها ملزم به پایبندی قانون هستند "  این عبارت پاسخ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در پاسخ به سوال دیده بان ایران درباره درخواست برخی جریان های سیاسی "خاص " برای برگزاری تجمع است. روز گذشته جریان نزدیک به دولت قبل اعلام کرده بود که درخواست یک تجمع اعتراضی در تهران را داده است موضوعی که با واکنش وزارت کشور روبرو شد.

 

استاندار تهران در پاسخ به دیده بان ایران در خصوص ارسال درخواست از سوی افراد منتسب به  یک جریان سیاسی خاص به استانداری تهران گفت:

از درخواست برای تجمع اعتراضی که برخی رسانه ها مدعی هستند به استانداری تهران ارسال شده؛ بی اطلاع هستم. من  درخواستی را که رسانه ها ادعا می کنند به استانداری ارسال شده است  ندیده ام که بخواهم درباره آن قضاوت کنم. اگر درخواستی ارسال شده باشد مطابق قانون بررسی می کنیم. مسلما معیار ما برای اعطای مجوز برگزاری تجمع، قانون است در این بین هم هیچ تفاوتی میان افراد جامعه وجود ندارد.

 

محمد حسین مقیمی خاطر نشان کرد: در کشور ما هر روز تجمعات مختلفی برگزار می شود. ما درخواست همه گروه ها، احزاب، تشکل و نهادها را بررسی می کنیم و نتیجه را اعلام می کنیم هیچ تفاوتی میان جریان های مختلف در اجرای قانون وجود ندارد اگر این تجمعات مطابق قانون تشخیص داده شود مجوز می دهیم. در غیر این صورت تمام افراد، گروه ها و جریان ها ملزم به پایبندی قانون هستند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر