کد خبر: 39920
A

زهرا ساعی: مسئولان تبریزی بابت محبوس کردن خبرنگاران خانم در جریان مسابقات بسکتبال عذرخواهی کنند

تنها نماینده زن تبریز در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید بابت محبوس کردن خبرنگاران خانم در جریان فینال لیگ برتر بسکتبال در تبریز پاسخگو بوده و عذرخواهی کنند، گفت: پیگیر این موضوع از طریق مدیرکل تربیت بدنی شهرستان و وزیر ورزش هستم.

زهرا ساعی: مسئولان تبریزی بابت محبوس کردن خبرنگاران خانم در جریان مسابقات بسکتبال عذرخواهی کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ زهرا ساعی در واکنش به محبوس کردن خبرنگاران زن در اتاق در جریان بازی بسکتبال دو تیم شهردارى تبریز و مهرام در شهر تبریز، گفت: متاسفانه رفتارهای ناخوشایند و بی‌اخلاقی‌های متعدد در محافل اجتماعی علیه زنان هرازچندگاهی دیده می‌شود و حتی مسئولان و مدیران نیز در این رفتارها نقش دارند که این مسئله به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محبوس کردن خبرنگاران در  جریان یک بازی که مجوز حضور در آن را داشته‌اند، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و مسئولان باید دلیل این رفتار دور از اخلاق و ادب را توضیح داده و رسما عذرخواهی کنند، ادامه داد: حتی اگر این زنان خبرنگار مجوز حضور در سالن مسابقات را نداشتند به‌یقین حبس راه برخورد با آن‌ها نبوده است.

وی افزود: در حال پیگیری این موضوع از طریق مدیرکل تربیت بدنی شهرستان و وزیر ورزش هستم ضمن آنکه باید برای پایان دادن به این رفتارهای دور از اخلاق و منطق فکری کرد چراکه حضور زنان در آن ورزشگاه بلامانع بوده و لذا مسئولان باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر قرار است خبرنگار خانم به هر دلیل در مسابقات آقایان حضور پیدا  نکنند این مسئله توضیح داده شود؛ هرچند دستورالعمل و بخشنامه‌ای در این راستا وجود ندارد با این وجود حتی اگر دلیل منطقی داشته باشند نوع رفتارشان قابل قبول نیست و باید عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، خبرنگاران زنى که براى پوشش خبرى فینال لیگ برتر بسکتبال به تبریز رفته بودند با وجود داشتن مجوزهای لازم در یک اتاق محبوس شده و به سالن راه داده نشدند./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر