کد خبر: 40487
A

عضو فراکسیون ولایی مجلس : درد مردم برگزاری رفراندوم نیست

موسوی لارگانی معتقد است حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ها به نوبه خود یک رفراندوم است و باید به فال نیک گرفته شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس : درد مردم برگزاری رفراندوم نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدناصر موسوی لارگانی درخصوص مطرح کردن برگزاری رفراندوم از جانب رئیس جمهور گفت: مردم علی رغم عدم تحقق وعده های انتخاباتی دولت یازدهم و دوازدهم وارد میدان شدند و بی سابقه ترین راهپیمایی 22 بمهن را در سال 96 تجربه کردیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از رئیس جمهور انتظار میرفت که در وهله اول از مردم تشکر کند و از مردم بابت عدم تحقق وعده ها و عدم موفقیت در برجام عذر خواهی کند.

وی ادامه داد: مطرح کردن برگزاری رفراندوم یک بحث انحرافی است کما آنکه این بحث از زبان مخالفین نظام جمهوری اسلامی مطرح می شود. اگر بخواهیم رفراندومی برای اصلاح موادی از قانون اساسی برگزار کنیم اولا با نظر مقام معظم رهبری بعنوان بالاترین مقام کشور باشد و مورد بررسی قرار بگیرد و اگر نیاز باشد رفراندوم برگزارشود.

این نماینده مجلس در دوره دهم با ستودن ملت همیشه در صحنه ایران بیان کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ها به نوبه خود یک رفراندوم است و باید به فال نیک گرفته شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس تصریح کرد: بحث انحرافی رفراندوم بدلیل عدم تحقق وعده ها است. شکست هایی دولت در زمینه برجام و خیلی از مسائل داخلی با آن مواجه شد، باعث مطرح کردن بحث های انحرافی از جمله برگزاری رفراندوم و آشتی ملی و از همین قبیل مسائل از جانب رئیس جمهور شد.

وی افزود: درد و مشکل مردم این مسائل نیست. درد مردم این است که در سال 90 و 91 با وجود نوسانات شدید ارزی و تورم بالا رونق اقتصادی وجود داشت و خرید و فروش صورت می گرفت ولی الان با وجود اعلام تورم تک رقمی و رشد اقتصادی از جانب دولت، گرانی و بیکاری و هم چنین رکود وجود دارد.درد مردم بکارگیری دوباره بازنشستگان است . خیل زیادی از جوانان بیکار هستند ولی دولت هیچ اقدام شایسته ای صورت نمی دهد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی دولت بجای حل مشکلات اساسی از رفراندوم صحبت می کند باید منتظر جواب محکم مردم باشد چراکه به درد آنها توجه نمی کند./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر