کد خبر: 40832
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران؛

برگزاری انتخابات بدون حاشیه، کنترل مناسب تجمعات دی ماه از جمله اقدامات موثر وزارت کشور است/ مدیریت وزارت کشور در حادثه خیابان پاسداران مطلوب بود

محمد باسط درازهی نماینده سراوان: فعالیت خوب و به سزایی از سوی دکتر دین پرست در خصوص معاونت اقتصادی وزارت کشور انجام شده است و در حال حاضر نیز به صورت مداوم پیگیر ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت اقتصادی در استان ها است. قسمتی از حل مشکلات اقتصادی بر عهده وزارت کشور بود که خوشبختانه این وزارتخانه در رابطه با این عرصه نیز، موفق به انجام تکلیف بوده اند.

برگزاری انتخابات بدون حاشیه، کنترل مناسب تجمعات دی ماه از جمله اقدامات موثر  وزارت کشور است/  مدیریت وزارت کشور در حادثه خیابان پاسداران مطلوب بود
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران سال96  با همه فراز و نشیب هایی که داشت  در حال به پایان رسیدن است، روزهایی انتخابات و حوادث پس از آن به پایان رسید. مسوولان وزارت کشور به عنوان متولیان حوزه سیاست داخلی کارنامه مشخصی را از سر گذراندند تا جایی که نگاه عام و خاص بر روی این وزارتخانه متمرکز بود.
 
 
نماینده سراوان و سیب و سوران در مجلس دهم در رابطه با عملکرد وزارت کشور در سال جاری به خبرنگار دیده بان ایران گفت: وزارت کشور از جمله وزارت خانه هایی است که حوزه کاری آن بسیار گسترده است. هماهنگ کردن شورای تامین که از چندین سازمان و نهاد تشکیل شده اند، برگزاری انتخابات بدون حاشیه، کنترل مناسب اغتشاشات و تجمعات دی ماه، عملکرد مناسب در انتخاب استانداران، تامین امنیت کشور و کنترل درست حادثه اخیر خیابان پاسداران از کارهای مهم و عملکرد مطلوب وزارت کشور در سال جاری بوده است. 

 

درازهی در پاسخ به این سوال درباره عملکرد معاونت اقتصادی  وزارت کشور  گفت : فعالیت خوب و به سزایی از سوی دکتر دین پرست در خصوص معاونت اقتصادی وزارت کشور انجام شده است و در حال حاضر نیز به صورت مداوم پیگیر ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت اقتصادی در استان ها است. قسمتی از حل مشکلات اقتصادی بر عهده وزارت کشور بود که خوشبختانه این وزارتخانه در رابطه با این عرصه نیز، موفق به انجام تکلیف بوده اند. 
 
وی افزود: البته لازم است حوزه اقتصادی وزارت کشور در ارتباط با سایر وزارت خانه ها و نهادهایی که کار اقتصادی می کنند و به طور کلی وظایف خطیر اقتصادی را برعهده دارند نیز گام موثر و تاثیرگذاری بردارد. 

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص حوادث اخیر مربوط به خیابان پاسداران و عملکرد وزارت کشور در اینباره اظهار کرد: در وهله اول باید گفت که هیچگونه مماشاتی با اغتشاش گران از جانب وزرات  کشور صورت نگرفته است. بنده معتقدم وزارت کشور در برابر اغتشاش گران منطقه پاسدارن و همنین تامین امنیت و آرامش این ناحیه بسیار مناسب و به جا عمل نمود چرا که هیچگونه سرکوب و درگیری نظامی با مردم و اغتشاش گران در منطقه پاسداران تهران صورت نگرفت. این امنیت و آرامش فعلی پاسداران نتیجه مدیریت و عملکرد مناسب وزارت کشور است. 

 

درازهی در پایان خاطر نشان کرد: البته شرایط ایده آل نبود اما تعامل این وزارتخانه این مسئله یکی از نقاط قوت این وزارت خانه است. در خصوص اغتشاشات اخیر نیز باید گفت با توجه به گستردگی منطقه و همچنین اغتشاشات وزارت کشور عملکرد قابل قبولی از خود به یادگار گذاشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر