کد خبر: 41335
A

برگزاری آخرین جلسه عمومی کارکنان مرکز حراست/شوشتری: به دنبال بهره وری بیشتری باشیم

رئیس مرکز حراست وزارت کشور با اشاره به اینکه باید در سال آینده تلاش بیشتری داشته باشیم گفت: در سال پیش رو باید بهره وری بیشتری بدست آوریم.

برگزاری آخرین جلسه عمومی کارکنان مرکز حراست/شوشتری: به دنبال بهره وری بیشتری باشیم
دیده بان ایران: شوشتری در چهارمین جلسه عمومی کارکنان مرکز حراست با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) درباره حفاظت گفتار و کنترل زبان جهت جلوگیری از گناه اظهار کرد: از همکاران می خواهم در سال آینده ایده ها و پیشنهادات جدید ارائه کنند. 

 

وی همچنین با  تبریک میلاد حضرت حضرت زهرا (س) و تشکر از زحمات همکاران در طول سال 96، هدف از برگزاری جلسه عمومی را علاوه بر دیدار  مومنین که موجب افزایش محبت است، استفاده از نظرات و انتقاد کارکنان در جهت پیشرفت امور دانست. 

 

 شوشتری همچنین افزود: از همکاران انتظار می رود در سال 97  با تلاش و انگیزه بیشتر کار کرده و ایده ها و پیشنهادات جدید ارائه کنند تا بهره وری بیشتری بدست آوریم.

 

در ابتدای این جلسه معاونین مرکز حراست به تشریح عملکرد واحدها در طول سال 96 و نتایج آن در بخش های مختلف، از جمله انتخاب معاونت حفاظت اسناد برای سومین سال متوالی به لحاظ ساماندهی اسناد ، ارتقای سطح  حفاظت فیزیکی و تقدیر حراست کل از اقدامات این بخش، تشویق حفاظت فناوری اطلاعات از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری به واسطه انجام اقدامات  فنی و تامین و راه اندازی شبکه امن، نقش آفرینی در برگزاری انتخابات، ایفای نقش در ترتیبات قانونی انتصاب شهرداران کلانشهر ها و همچنین توجیه حفاظتی و حراستی نامزد های تصدی فرمانداری و معاونین  استانداری و مدیران ستادی پرداختند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر