کد خبر: 42221
A

هشدار بسیج، عقوبت سختی در انتظار ترامپ احمق است

بسیجیان برای فروپاشی آمریکا آماده فرمان ولایت هستند

هشدار بسیج، عقوبت سختی در انتظار ترامپ احمق است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر سران منفور و دولتمردان جنایتکار برخی دول غربی، خطایی راهبردی و اقدامی اشتباه را مرتکب شدند و با حملات شکست آمیز موشکی به کشور سوریه، روح وحشیانه و روحیه مستکبرانه خود را به افکار عمومی دنیا نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: بدون شک این جنایت کور، ضمن آنکه بیش از پیش جبهه مقاومت را متحد کرده و حقانیت جهاد مقدس مدافعان حرم و حریم انسانیت را اثبات کرد؛ چهره‌ کریه و حقیقی جبهه‌ استکبار و مدعیان خیالی حقوق بشر را نشان داد که همواره دشمن آزادی انسان ها و صلح جهانی بوده و هستند.

در این بیانیه آمده است: یقینا عقوبت سختی در انتظار رئیس جمهوری (احمق) آمریکا، رئیس جمهوری وابسته‌ فرانسه و نخست وزیر منفور انگلیس خواهد بود و هرگونه عواقبی را این دولت‌های ضد بشری باید پاسخگو باشند که همواره برهم زننده‌ صلح بشری بوده و هستند.

این بیانیه می افزاید همچنان بسیجیان جهان اسلام برای فروپاشی نهایی شیطان بزرگ و نابودی کامل صهیونیسم غاصب کودک کش و آزادی قدس شریف آماده فرمان ولایت می باشند تا با قدرت پولادین خویش، هیمنه پوشالین نظام سلطه را در هم فرو ریزند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر