کد خبر: 43858
A

روزنامه نگار اصولگرا: نامه اخیر آیت الله جنتی در باره برجام نشان دهنده بی اطلاعی ایشان بود

محمد مهاجری: با همه احترامی که برای شخص آیت‌الله جنتی دارم، فارغ از حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد و امضای ایشان در زیر یک بیانیه به نام مجلس خبرگان گذاشته شد، ایشان نه از موضوع برجام اطلاع کافی دارند و نه می‌توانند خودشان را از یکسویه نگری‌هایی که برخی افراد جناحی به ایشان القا می‌کنند، برهانند. در نتیجه حرفی می‌زنند که نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند که برای نظام هزینه می‌سازد.

روزنامه نگار اصولگرا: نامه اخیر آیت الله جنتی در باره برجام نشان دهنده بی اطلاعی ایشان بود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدمهاجری روزنامه نگار اصولگرا به روزنامه اعتماد گفت:کشور ما از بدو پیروزی انقلاب تاکنون همواره با معضلات بزرگی همراه بوده و توانسته بسیاری از آنها را حل کند. بزرگ‌ترین نمونه‌اش دفاع مقدس است. دلیل اینکه از جنگ سربلند خارج شدیم همصدایی اکثریت قریب به اتفاق نهادهای حاکمیتی بود. همین الان هم اگر تدبیر مقامات بالای کشور بر این قرار گیرد که کشور در برابر عربده‌کشی‌های امریکا از این وضع تفرق و چنددستگی مسوولان خارج شود، می‌توانیم از این پیج تاریخی رد بشویم.

راه‌حلش هم این است که از منظر منافع ملی به آن نگاه کنیم. در همین راستا باید افرادی که سوادشان در این زمینه کافی نیست تا وقتی که اشراف کامل به موضوع پیدا نکرده‌اند وارد بازی نشوند.

با همه احترامی که برای شخص آیت‌الله جنتی دارم، فارغ از حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد و امضای ایشان در زیر یک بیانیه به نام مجلس خبرگان گذاشته شد، ایشان نه از موضوع برجام اطلاع کافی دارند و نه می‌توانند خودشان را از یکسویه نگری‌هایی که برخی افراد جناحی به ایشان القا می‌کنند، برهانند. در نتیجه حرفی می‌زنند که نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند که برای نظام هزینه می‌سازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر