کد خبر: 44091
A

نماینده مجلس: توئیتر بی آزار است

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی با اعلام حمایت از «نامه مشترک 6 وزیر و دو نماینده مجلس» در مورد رفع فیلتر توئیتر، گفت: کاش آقای سبحانی فر(نماینده مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه) ما را در جریان نامه رفع فیلتر توئیتر می گذاشت تا ما هم آن را امضا می کردیم.

نماینده مجلس: توئیتر بی آزار است

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  ادامه داد: هیچ کس در کشور مخالف پیام رسان های داخلی نیست؛ بلکه ما با انحصار مخالفیم. دنیای امروز هم دنیای بستن و انحصار نیست.

نماینده رشت در مجلس افزود: شما ببینید؛ کسی نیامد خوبی های تلگرام را لیست کند؛ اما پیام رسان های داخلی با بودجه دولتی مدام تبلیغ می کنند. درست آن است که هر کسی می خواهد پیام رسان داخلی استفاده کند و هر کسی نمی خواهد بتواند از دیگر پیام رسان ها استفاده کند.

ایمن آبادی درباره رفع فیلتر توئیتر نیز اظهار داشت: توئیتر کاملا بی آزار است و فیلتر آن نیز بی معناست؛ شنیدم که عده ای از این موضوع برافروخته شدند که البته این برافروخته شدن دلیلی ندارد. مگر در تلگرام چه اتفاقی افتاد که نگران این موضوع باشیم؟

او افزود: هزار بار گفته ام و باز هم می گویم مشکل اصلی این است که با فیلتر تلگرام، قبح فیلترشکن ها ریخته و اکنون هر کودکی در هر سن و سالی از فیلترشکن استفاده می کند. هر چقدر هم این فیلترشکن ها را ببندیم باز هم یکی جدیدتر می آید. این موضوع حتی روی اینترنت هم اثر گذاشته و در ادارات مختلف می بینیم که بارها از قطع بودن سایت ها گلایه می کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر