کد خبر: 46090
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

پاسخ دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف به فیلم های منتشر شده از بازار/ افرادی که به اموال مردم آسیب می رسانند از نیروی انتظامی نیستند

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف: ممکن است این فیلم ها با برنامه ریزی قبلی ضبط شده باشد و برخی در لباس نیروی انتظامی یا در پوشش افراد خاص دست به آسیب زدن اموال مردم کرده باشند که در صورت شناسایی و همچنین مشخص بودن صورت این افراد پیگیری خواهیم کرد.

پاسخ دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف به فیلم های منتشر شده از بازار/ افرادی که به اموال مردم آسیب می رسانند از نیروی انتظامی نیستند

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با دیده بان ایران با اشاره به وضعیت امروز بازار تهران با بیان این‌که «بازار به حالت عادی خودش بازگشته و کسبه در حال انجام فعالیت‌های خود هستند»، اظهار کرد: اوضاع بازار در حال بازگشت به حالت عادی است و بحمدالله پس از سپری کردن بحران این چند روز، بازار تهران هم اکنون در آرامش است و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره تصاویر و فیلم هایی که از نحوه برخورد برخی از عوامل نیروی انتظامی؛ طی چند ساعت گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر می شود هم گفت: قطعا این افراد از عزیزان نیروی انتظامی نیستند. زیرا هیچ فرد مسلمانی هرگز به خود اجازه نمی‌دهد که موجب ضرر و زیان فرد دیگری شود.  

 

کریمی اصفهانی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی تصاویر حاکی از آسیب رساندن برخی افراد در پوشش "لباس شخصی" و با ماسک به اموال عمومی و مغازه ها و موتورسیکلت های پارک شده در کنار خیابان های بازار اظهار کرد: البته شاید یکی، دو نفری باشند ولی نمی شود این موضوع را به کل حافظان امنیت بسط داد. نیروی انتظامی همه تلاش خودش را برای برقراری امنیت در بازار بکار گرفته و به همین دلیل است که هم اکنون ما شاهد آرامش امروز در بازار هستیم.

وی همچنین افزود: ممکن است این فیلم ها با برنامه ریزی قبلی ضبط شده باشد و برخی در لباس نیروی انتظامی یا در پوشش افراد خاص دست به آسیب زدن اموال مردم کرده باشند که در صورت شناسایی و همچنین مشخص بودن صورت این افراد پیگیری خواهیم کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر