کد خبر: 47492
A

کریمی قدوسی: باید به رییس جمهوری کمک کنیم

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کمک کنیم تا بتواند تیم جهادی را سر کار بیاورد.

کریمی قدوسی: باید به رییس جمهوری کمک کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز -یکشنبه - مجلس و در هنگام طرح سوال از وزیر اطلاعات افزود: دغدغه مردم مسائل و مشکلات اقتصادی است، ما باید به رییس جمهوری کمک کنیم تا بتواند تیم جهادی را سر کار بیاورد. 
وی ادامه داد: بحث استیضاح رییس جمهوری نباید مطرح شود، نباید امروز عده ای این موضوع را مطرح کنند رییس جمهوری تندرو است.
این نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: امروز نگرانی مردم رفتن زنان به استادیوم و امثال این ها نیست،امروز دغدعه حل مشکلات اقتصادی است.
وی اظهار داشت: بنده به آقای مطهری قبل از طرح سوال از وزیر اطلاعات خواستم که ما نامه‌ای بنویسیم و هر دو سوال را از وزیر اطلاعات پس بگیریم زیرا دغدغه کشور موضوعات دیگر است، اما مطهری گفت هر چیز جای خود را دارد و باید مسائل با هم مطرح و حل شود و اصرار بر مطرح شدن سوال خود داشت. 
نماینده مردم مشهد در مجلس دهم گفت: 15 روز در حوزه‌های انتخابیه خود بودیم گرفتاری‌های مردم و مشکلات کسبه و بازاریان را از نزدیک دیدیم مردم انتظار دارند مجلس ورود پیدا کند. 
کریمی قدوسی افزود: خاطرمان هست که دو هفته پیش چه تجمعی مقابل مجلس برگزار شد اما لابه‌لای این تجمعات هیچ کدام یک پلاکارد هم مبنی بر رفع حصر، دستگیری چند ادمین تلگرامی یا بستن دو روزنامه بر دستانشان نبود و تمام دغدغه تجمع کنندگان رفع گرفتاری‌ها و مشکلات امروز بود و این امری است که همه ما بر آن اذعان داریم. 
به گزارش ایرنا، علی مطهری به همراه 53 نماینده در مورد علت دستگیری تعدادی از فعالان رسانه ای و مطبوعاتی و ادمین های 12 کانال تلگرامی که مربوط به سال گذشته است از وزیر اطلاعات سوال کرد.
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد نیز در مورد علت همکاری وحمایت وزیر اطلاعات از ادمین ها وگروه های تلگرامی که در هتک حرمت حریم خانواده ها،فعال بودند سوال کرد.
نهایتا هر دو نماینده از پاسخ های وزیر اطلاعات قانع شدند./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر