کد خبر: 47583
A

ابطحی: ترامپ تاریخ بخواند تا از لاف‌های گذشتگانش عبرت بگیرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: توصیه می شود ترامپ کمی تاریخ بخواند تا از لاف‌های گذشتگانش عبرت بگیرد و بداند ضربه شصت ایران همواره برای دشمنانش ملموس بوده است.

ابطحی: ترامپ تاریخ بخواند تا از لاف‌های گذشتگانش عبرت بگیرد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدجواد ابطحی در واکنش به پیام توئیتری خشم‌آلود دونالد ترامپ نسبت به سخنان رییس جمهور کشورمان، گفت: سردمداران آمریکایی شناختی از مفهوم مقاومت و شهادت ندارند از این رو با ادبیات غیر دیپلماتیک اقدام به تهدید کشورهای دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران می کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توئیت ضدایرانی ترامپ به افکار عمومی دنیا نشان داد فراعنه جدید چقدر زیاده خواه هستند و می خواهند از ابزار ارعاب به مقاصد خود دست یابند.

وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا همه کشورها را همانند سعودی مشاهده می کند از این رو تصور می کند امکان دوشیدن همیشه برایش وجود دارد در حالی که سرگذشت ایران اسلامی بیانگر عملیاتی بودن مواضعش است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه ایرانیان مفهوم هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة «محال است تَن به ذلّت دهیم» را درک کرده اند و این امر عامل استقامت مردم کشورمان است، تصریح کرد: بر این اساس توصیه می شود ترامپ کمی تاریخ بخواند تا بتواند از لاف‌های گذشتگانش درس و عبرت بگیرد و در واقع بداند ضربه شصت ایران همواره برای دشمنانش ملموس بوده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید فراموش شود با اتحاد و انسجام داخلی می توان به راحتی از سد تحریم ها عبور کنیم، خاطرنشان کرد: بنابراین وقتی مسئولان در راه کاهش مشکلات قدم بردارند، حتما مردم نیز با دولتمردان همراه خواهند شد و خللی نیز بوجود نخواهد آمد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر