کد خبر: 47841
A

نماینده مجلس: بازگشت مینو خالقی به مجلس غیرممکن است

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تعیین تکلیف استفساریه قانون انتخابات مجلس یک گام به پیش است و بسیار مشتاق هستیم که این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شود.

نماینده مجلس: بازگشت مینو خالقی به مجلس غیرممکن است

به گزارش دیده بان ایران؛ قاسم میرزایی‌نیکو با اشاره به رای مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص پرونده سپنتا نیکنام و با ابراز امیدواری نسبت به تعیین تکلیف استفساریه قانون انتخابات مجلس در مجمع، اظهار داشت: در زمینه استفساریه مجلس در زمینه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته، اشاره‌ای به عطف بماسبق شدن قانون نشده است.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس تلاش شد تا تکلیف استفساریه قانون انتخابات مشخص شود ولی پس از مخالفت شورای نگهبان، پرونده به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت که اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام این موضوع خوابیده است.

وی افزود: آقای علی مطهری درخواست کرده تا پرونده استفساریه قانون انتخابات مجلس نیز فعال شود که اگر فعال شود، روند قانونی این موضوع مشخص می‌شود.

میرزایی نیکو ادامه داد: ما بسیار مشتاق هستیم تا این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین تکلیف شود زیرا تعیین تکلیف استفساریه قانون انتخابات مجلس یک گام به پیش است.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت مینو خالقی به مجلس غیرممکن است ولی مشخص شدن روند قانونی با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مفید است و در این زمینه باید کار کنیم./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر