کد خبر: 49945
A

رنجبرزاده: هیچ امضایی پای طرح استیضاح بطحایی باقی نماند/ مقصودی: مجلس مهر با استیضاح شریعتمداری آغاز خواهد کرد

عضو هیات رئیسه مجلس از منتفی شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تمامی متقاضیان طرح استیضاح، امضای خود را پس گرفتند.

رنجبرزاده: هیچ امضایی پای طرح استیضاح بطحایی باقی نماند/ مقصودی: مجلس مهر با استیضاح شریعتمداری آغاز خواهد کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر رنجبرزاده با اشاره به خارج شدن طرح استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش از دستور کار مجلس، گفت: بر اساس آیین نامه پس از اعلام وصول طرح استیضاح در صحن علنی، بازپس‌گیری امضای نمایندگان مانع از اجرای طرح استیضاح نمی‌‎شود اما در حال حاضر هیچ استیضاح کننده‌ای برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش وجود ندارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین با توجه به اینکه دیگر هیچ نماینده‌ای متقاضی استیضاح نیست، این طرح به طور طبیعی از دستور کار خارج می‌شود و قاعدتا استیضاح وزیر آموزش و پرورش منتفی است.

گفتنی است؛ طرح استیضاح بطحایی چهارشنبه هفته گذشته ( 7شهریور) وصول شده بود.

همچنین به گزارش دیده بان ایران؛ حسین مقصودی نماینده سبزوار در گفتگو با انتخاب، با اشاره به قطعی شدن استیضاح تعدادی از وزرا اظهار داشت: استیضاح وزیر صنعت در دهه اول مهر برگزار می شود.

این نماینده مجلس همچنین از قطعی شدن استیضاح سلطانی فر خبر داد و گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان در صحن مجلس کلید خورده و بعد از تعطیلات تابستانی مجلس تقدیم هییت رییسه میشود.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنین اعلام کرد که طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در هفته اول مهر تقدیم هیات رئیسه مجلس می شود.

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر