کد خبر: 50306
A

سیدمحمود علیزاده طباطبایی: احتمالا پرونده دکل‌های نفتی تا پایان مهرماه تعیین‌تکلیف می‌شود

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل یکی از متهمان پرونده دکل‌های نفتی درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: انتظار داریم که اوایل مهرماه جلسه دادگاه تعیین شود. البته قاضی شعبه هم ابراز امیدواری کرده‌اند که تا پایان مهرماه تکلیف این پرونده روشن شود.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی: احتمالا پرونده دکل‌های نفتی تا پایان مهرماه تعیین‌تکلیف می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل یکی از متهمان پرونده دکل‌های نفتی  با بیان این موضوع که هنوز زمان آخرین جلسه دادگاه از طرف قاضی پرونده مشخص نشده است، بیان کرد: منتظر هستیم که وقت تعیین کنند.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام شده بود که تا اواخر مردادماه زمان این جلسه  دادگاه مشخص می‌شود، عنوان کرد: روز دوشنبه دوباره به دادگاه رفتم و با قاضی این پرونده صحبت کردم.

این وکیل دادگستری با بیان این موضوع که پرونده بسیار سنگین و با پیوست‌ها حدود 37 تا 40 جلد است، درباره تعلل قاضی پرونده توضیح داد: قاضی هم حق دارد. او می‌گوید که روزی 10 پرونده به من ارجاع می‌دهند. اتفاقا ایشان هم می‌گفت که رییس‌ دادگستری گفته این پرونده را زودتر رسیدگی کنید و من گفته‌ام که کمتر به من پرونده بدهید تا بتوانم آن را رسیدگی کنم.

علیزاده طباطبایی با تاکید مجدد بر این موضوع که زمان آخرین دفاع را هنوز به صورت دقیق مشخص نکرده‌اند، بیان کرد: ما انتظار داریم که اوایل مهرماه جلسه دادگاه تعیین شود. البته قاضی شعبه هم ابراز امیدواری کرده‌اند که تا پایان مهرماه تکلیف این پرونده روشن شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، آخرین جلسه دادگاهی که درباره پرونده دکل‌های نفتی برگزار شد اردیبهشت ماه بود. پس از آن قاضی پرونده که تغییر کرده بود به‌منظور خواندن و بررسی این پرونده، جلسه آخر را که به آخرین دفاعیات می‌پردازد به تعویق انداخت. قرار بود زمان آخرین جلسه تا آخر مردادماه مشخص شود اما این زمان هنوز مشخص نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر