کد خبر: 50829
A

پروانه مافی: سخنرانان مجلس امام حسین (ع) پیام عاشورا را تحریف نکنند!!

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سخنرانان مذهبی باید توجه داشته باشند که مباحثی که مطرح می‌کنند منجر به تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین مردم و دولت نشود.

پروانه مافی: سخنرانان مجلس امام حسین (ع) پیام عاشورا را تحریف نکنند!!

به گزارش دیده بان ایران؛ پروانه مافی با اشاره به این که سخنرانان در این ایام باید به چه نکاتی توجه داشته باشند، بیان‌ کرد: ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران ایشان را تسلیت عرض می‌کنم  و امیدوارم که امسال نیز مانند هر سال بتوانیم عزاداری با شکوهی را برگزار  کنیم و پیام رسان بهتری برای ارسال پیام شهادت امام حسین (ع) و واقعه کربلا باشیم.

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: در این ایام سخنرانان در مراسم‌های مذهبی به سخنرانی می‌پردازند و آن چه که مهم است توجه به موضوع عزاداری و واقعه کربلا است و خدای ناکرده نباید برای گرم کردن مجالس مطالبی را مطرح کنند که از واقعیت به دور باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سخنرانان باید توجه داشته باشند که مباحثی  که مطرح می‌کنند منجر به تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین مردم و دولت نشود. در عین بیان واقعیت‌ها باید نقد منصفانه انجام شود، اما باید از ایجاد تفرقه پرهیز کنند.

وی در ادامه‌ گفت‌: سخنرانان در حقیقت باید رسالت امام حسین (ع) را به درستی تبیین کنند و خدای ناکرده پیام عاشورا را تحریف نکنند.

مافی در پایان گفت‌: همه سخنرانان مذهبی باید به عمق پیام واقعه عاشورا توجه داشته باشند و بتوانند در الگوبرداری مردم از زندگی پر نقش عبدالله الحسین (ع) موثر واقع شوند و به درستی آموزه‌های عاشورا را تبیین کنند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر