کد خبر: 51558
A

ادعای تازه عضو جمنا: اصلاح‌طلبان با طرح مذاکره مجدد با آمریکا به دنبال فرار از پاسخگویی هستند

فعال سیاسی اصولگرا به تلاش اصلاح‌طلبان برای پیوند دادن گرانی کالاها با مذاکره مجدد با آمریکا اشاره کرد و گفت: ایده مذاکره از ابتدا دارای ایراد بود اما امروز طرفداران مذاکره به جای پاسخگویی به دنبال فرافکنی هستند.

ادعای تازه عضو جمنا: اصلاح‌طلبان با طرح مذاکره مجدد با آمریکا به دنبال فرار از پاسخگویی هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمد حسینی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای پیوند دادن گرانی کالا‌ها با مذاکره مجدد با آمریکا گفت: ایده مذاکره از ابتدا دارای ایراد بود، اما امروز طرفداران مذاکره به جای پاسخگویی به دنبال فرافکنی رفته و آدرس غلط می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره مشکلات اقتصادی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور حاصل بی کفایتی و بدتدبیری است اما کسانی که به وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اند؛ به دنبال مطرح کردن  ایده مذاکره مجدد با آمریکا هستند تا از پاسخگویی در مورد عملکردهای اشتباه خود فرار کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با وجود اینکه ظرفیت قابل قبولی برای حل مشکلات در داخل کشور  وجود دارد اما شاهد سوء مدیریت‌ها در این زمینه هستیم.

این فعال اصولگرا در پایان تلاش اصلاح‌طلبان برای پیوند زدن ارتباط با آمریکا و حل مشکلات معیشتی را اشتباه خواند و اظهار کرد: اساسا این ایده مذاکره مجدد با آمریکا نتیجه ای ندارد و اصلاح‌طلبان امروز به جای پاسخگویی به دنبال فرافکنی  و دادن آدرس غلط هستند./باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر